Számlabefizetés
VisszaHogyan fizethetem be telefonszámlámat?
A számlabefizetés legkényelmesebb módja a honlapunkon történő elektronikus fizetés, bankkártya segítségével, ezen az oldalon , vagy e-számlás ügyfél esetén az E-számla oldalra bejelentkezve.
Számládat kiegyenlítheted továbbá az alábbi módokon:
- Banki átutalással - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
A számlavezető bankfiókodban, internetbankodon vagy bankod telefonos ügyfélszolgálatán keresztül is kiegyenlítheted a számládat.
A Vodafone Deutsche Banknál vezetett számlaszáma: 16300000-04009163-90106414 .
Banki átutalás esetén fontos, hogy a közlemény rovatban feltüntesd a következő információt: AZ: számlafizető azonosító .
Számlafizető azonosítód egy nyolcjegyű számsor, melyet telefonszámlád fejlécében találhatsz meg.
A legtöbb banknál lehetőséged van arra is, hogy egy űrlapon keresztül feltöltsd az adataidat, és a következő alkalommal már ezt az űrlapot használd.
- My Vodafone alkalmazáson keresztül/WEB-en keresztül - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
- Bármelyik OTP bankautomatánál - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
- A papíralapú számládhoz mellékelt csekkel - nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)
- Bármilyen bankkártyával, vagy készpénzzel személyesen márkaképviseleteinkben, vagy viszonteladóinknál. - nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)
- Csoportos beszedési megbízással - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
- Immedio/Relay üzletekben készpénzben- nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)
Nincs meg a számlámhoz mellékelt csekk. Hogyan kérhetek másikat?
Kérjük, tartsd szem előtt, hogy postai csekket csak a nyomtatott számla mellé csatolunk! E-számládat számos más módon, például a My Vodafone alkalmazáson keresztül, Számlabefizetés oldalunkon vagy bankautomatákon egyenlítheted ki.
Ne feledd, hogy postán kapott számládat is bármilyen csatornán rendezheted, így nincs szükség feltétlenül a csekkre, ha be szeretnéd azt fizetni.
Megkaptam a számlámat, meddig tudom befizetni?
Számláid fizetési határidejét megtalálod a Fedőlapon illetve a Számla oldalon, illetve a kiküldött SMS értesítésben is szerepel, hogy meddig szükséges rendezned az aktuális számládat.
A fizetési határidő az a dátum, ameddig az általad befizetett összegnek le is kell könyvelődnie, azaz be kell érkeznie hozzánk. Fontos, hogy ez nem egyenlő a befizetés pillanatának dátumával (például amikor feladod a csekket) és a magánszemélyek nevén lévő bankszámlák közötti 4 órás átfutási idővel!
Minden befizetési módnak különböző lekönyvelődési ideje van, amelyek a következők:
Tehát ha például a számlád fizetési határideje március 23-a, és ATM-en szoktál fizetni, akkor ahhoz, hogy időben beérkezzen hozzánk, érdemes néhány nappal a határidő dátuma előtt megtenned a befizetést.
- OTP ATM: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
- WEB: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
- Vodafone üzletben bankkártyával: 2-3 munkanap (NEM elektronikus befizetés)
- Vodafone üzletben készpénzzel: Azonnal (NEM elektronikus befizetés)
- Csoportos beszedés: 8 munkanap (elektronikus befizetés)
- Saját NETbankból indított kártyás fizetés (Csekkrendező): 2-3 munkanap (NEM elektronikus befizetés)
- Banki átutalás: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
- Sárga csekk: 5 munkanap/1 hét (NEM elektronikus befizetés)
- Bianco csekk: 10 munkanap/2 hét (NEM elektronikus befizetés)
- Rózsaszín csekk: 3 hét (NEM elektronikus befizetés)
- Immedio/Relay üzletekben készpénzben: 2-3 munkanap (NEM elektronikus befizetés)
Tehát ha például a számlád fizetési határideje március 23-a, és ATM-en szoktál fizetni, akkor ahhoz, hogy időben beérkezzen hozzánk, érdemes néhány nappal a határidő dátuma előtt megtenned a befizetést.
Mi az a Gyorsfizetés?
Havidíjas előfizető ügyfélként is biztosíthatod, hogy mindig tudd használni a telefonod, és bármikor és bárhol kényelmesen befizethesd a Vodafone-os számládat.
Ehhez nem kell mást tenned, mint regisztrálni a bankkártyád* a Vodafone Online ügyfélszolgálatán , az Online fizetési beállítások menüpontban. Ennek köszönhetően az Online Ügyfélszolgálat főoldalán található Gyorsfizetés gombra csupán pár kattintás elegendő ahhoz, hogy befizesd a számlád, még akkor is, ha éppen nincs nálad a bankkártyád.
A bankkártyával történő fizetésért a kártyakibocsátó bankok általában nem számolnak fel tranzakciós költséget, azonban ez bankonként eltérő lehet. A bankkártyádra vonatkozó díjakról és használati feltételekről arra kérünk, hogy a kártyát kibocsátó banknál érdeklődj.
*A Vodafone bankkártya adatokat nem kezel és nem tárol, a regisztrációkor egy egyedi azonosító generálódik, amivel a Vodafone azonosítja a bankkártyát. A bankkártya adatok megadásához átirányítunk az OTP Bank oldalára.
Mi az az Ismétlődő tárolt bankkártyás fizetés?
Mennyi bankkártyát regisztrálhatok a Gyorsfizetés funkción belül?
Bármennyit. Amennyiben több bankkártyát is regisztráltál az online felületen, egyet ki kell választani alapértelmezett bankkártyaként, így ez a kártya lesz automatikusan a „fizető” kártya a Gyorsfeltöltés és az Ismétlődő feltöltés funkció használata esetén is, amíg meg nem változtatod.
Az alapértelmezett bankkártyát a Vodafone Online Ügyfélszolgálatán , az Online fizetési beállítások menüpontban tudod módosítani.
Milyen bankkártyákkal fizethetem be számlámat? Hogyan működik a bankkártyás fizetés?
Honlapunkon keresztül a számládat bármely olyan kártyával befizetheted elektronikusan, amelynél a kibocsátó pénzintézet lehetővé teszi az internetes vásárlást. Ez a legtöbb Magyarországon forgalomban lévő bankkártyára igaz.
OTP ATM-en keresztül pedig bármelyik magyarországi pénzintézet által kibocsátott bankkártyával kiegyenlítheted a számládat.
Bankautomatán keresztüli befizetés menete: Bankkártyád behelyezése után válaszd a "Számlabefizetés", majd a "Vodafone" pontot. Ezután add meg kétszer egymás után telefonszámodat, és azt az összeget, melyet be szeretnél fizetni.
A megadott összeg levonásra kerül bankszámládról, és befizetésként könyvelődik le Vodafone-os folyószámládon.
Az interneten keresztüli befizetés menete: a Számlabefizetés oldalon kétszer add meg a számlafizető azonosítóhoz tartozó telefonszámot, amelyre fizetni szeretnél, majd az összeget. Ekkor az OTP honlapjára irányít a rendszer. Itt is szükséges megadni egy, az adott számlafizető azonosítóhoz tartozó telefonszámot, a befizetni kívánt összeget, majd bankkártya számot, a bankkártya érvényességi idejét, és a bankkártyához tartozó CVC kódot. A CVC kód a kártya hátoldalán az aláírás felett jobb oldalon található, amennyiben ilyen kártyával rendelkezik. Ezen tranzakcióról is SMS értesítést küld a rendszer a megadott kapcsolattartónak, ennek hiányában pedig annak a telefonszámnak, amelyre a befizetés történt.
Milyen díja van a bankkártyás számlabefizetéseknek?
Hogyan tudom beállítani a csoportos beszedési megbízást? Mennyi időn belül aktiválódik?
Beállítását a számlavezető banknál kérheted, az ügyintézéshez a következő azonosítókra van szükség:
- A számlafizető azonosítóra (ez egy nyolc jegyű számsor, és a számlán található meg)
- A Vodafone beszedési azonosítóra, amely az A 11895927
A megbízást az igény megérkezésétől számítva a lehető legrövidebb időn belül aktiváljuk. Az igénylés utáni első számlád megérkezése után érdemes érdeklődni a beállítás megtörténtéről bankodnál , illetve a 1750-es telefonszámunkon is, amely belföldről díjmentesen hívható Vodafone hálózatán belülről, munkanapokon 08:30- 19:30 között.
5 munkanappal a számla befizetésének határideje előtt átküldjük a fizetendő összeget a banknak, amely a csoportos befizetési megbízást a számla befizetési határidejekor teljesíti.
A sikeres levonásról, valamint a sikertelen teljesítésről is a bank küld tájékoztatást SMS-ben.
Amennyiben az első levonás sikertelen volt, abban az esetben még egy alkalommal megpróbáljuk a levonást 8-10 nappal később. Fontos, hogy ha három hónapon keresztül hatszor nem sikerül a levonás, akkor a számla befizetésének módját automatikusan átállítjuk ATM-es befizetésre.