Szerviz
VisszaMit vigyek magammal szervizeléshez?
Ha készüléke még jótállási időn belül van, és a hiba rendeltetésszerű használatból eredő, jótállásos javítást van lehetősége kérni. Ehhez kérjük mindenképp hozza magával a készülékhez tartozó jótállási jegyet.
Ha készülékén már nincs érvényes jótállási idő, vagy a hiba nem rendeltetésszerű használatból eredő (törés, oxidáció, stb.) annak javítását csak térítés ellenében van lehetősége kérni bevizsgálási és logisztikai díj megfizetése mellett. A javítás várható költségét a szerviz a készülék bevizsgálását követően állapítja meg.
Előfordulhat, hogy a készüléken tapasztalható rendellenes működést valamely tartozék (töltés hiba esetén a töltő, fülhallgató hibánál a headset, stb. ) okozza, emiatt annak bevizsgálása is indokolttá válhat. Kérjük, lehetőség szerint vigye magával ezen tartozékokat!
További, a készülékek szervizelésével kapcsolatos információt az Okosoldalon talál.
Mit tegyek, ha nincs meg a jótállási jegyem?
Lehetőség van a jótállási jegy pótlására, ha szervizelésre leadja a készülékét. A pótlást a készülék, általunk nyilvántartott tulajdonosa kérheti az előfizetéshez tartozó ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítás után. Az ügyintézéshez, kérjük hozza magával személyi igazolványát és az eredeti aláírási címpéldányt.
Hol adhatom le szervizelésre a készülékemet?
Készülékedét bármelyik márkaüzletünkben vagy viszonteladónknál leadhatja szervizelésre.
Ezen felül a meghibásodott telefont közvetlenül a gyártóhoz is beviheti. A gyártók az alábbi hivatalos szervizekkel működnek együtt:
- Huawei: Huawei ügyfélszolgálati központ 1085 József krt. 17.
- LG: LG Központi Márkaszerviz 1134 Budapest, Váci út 33.
- Microsoft: Microsoft szervizpontok és mintaboltok
- Sony: Cordon Electronics Kft. 1045 Budapest, Széchenyi tér 9.
- Samsung: több budapesti és vidéki szervizpont található az országban, melyet a Samsung Szervizpont kereső oldalán találhat meg.
Szervizeléssel kapcsolatban további információt Okosoldalunkon és a készülékhez kapott Jótállási jegyen talál.
Kaphatok kölcsönkészüléket a szervizelés idejére?
Amennyiben nem térítéses javításra adja le a készülékét, és az adott szervizponton rendelkezésre áll megfelelő készlet, igény esetén kölcsönkészüléket tudunk biztosítani.
Kérjük, tartsa szem előtt, hogy a kölcsönkészülékek elérhetősége és típusa üzletenként eltérő lehet, és minden esetben a készlet függvénye.
További, a készülékek szervizelésével kapcsolatos információt az Okosoldalon talál.
Honnan tudhatom meg, hol tart a szervizfolyamat?
Készülék Szervizfigyelő szolgáltatásunk segítségével a leadástól az átvételig nyomon követhető, hogy a szervizelésre küldött készülék hol tart a folyamatban.
Az alkalmazásba való belépéshez a leadott készülék IMEI-számát, valamint a leadáskor kapott átvételi elismervényen szereplő azonosítót szükséges megadni.
További, a készülékek szervizelésével kapcsolatos információt az Okosoldalon talál.