Vodafone Pass
Vissza

Pontosan mely applikációk érhetőek el az új tarifákkal?

A tarifákban foglalt applikációkra van bármilyen arányos használati korlát?

A tarifákban foglalt applikációk tartalma, felbontása vagy sebessége bármilyen módon optimalizálva vagy korlátozva van?

Az én kedvenc applikációm nincs egyik tarifában sem. Ki lehet esetleg cserélni vagy kibővíteni?

Használhatom külföldön is az applikációkat anélkül, hogy fogyasztanák az adatkeretem?

Régi Go/Red tarifám van. Muszáj átváltanom az új tarifákra, hogy rendelkezzek Vodafone Pass szolgáltatással vagy külön is megrendelhetem?

Váltottam az új tarifákra, de nincs szükségem a Vodafone Pass szolgáltatásra, lemondhatom?

Bármilyen APN-en keresztül használhatóak a tarifában foglalt applikációk?

Honnan tudom egy tartalomról, hogy közvetlen Facebook tartalom vagy beágyazott és a megnyitásával el fog navigálni az oldal?

Az egyes applikációk minden funkcióját korlátlanul lehet használni?

Előfordulhat, hogy a tarifákba foglalt applikációk használata közben fogy az adatkeret?

Az egyes applikációk minden szolgáltatása díjmentes?

Volt még minimális adatkeretem mégis, amikor a Facebook-ot használtam egyszer csak megjött az SMS értesítő, hogy az adatkeretem 100%-a elfogyott. Ez lehetséges?

Az egyes szolgáltatások (Facebook, Twitter...) böngészőből is használhatóak vagy csak applikáción keresztül?

Megoszthatom a tarifámba foglalt Vodafone Pass szolgáltatásokat másokkal vagy más eszközökkel?

MultiNet+ / MultiNet SIM kártyával ugyanúgy használhatom a tarifámba foglalt applikációkat?

Kép/videó le- és feltöltése is adatforgalom generálása nélkül elérhető?

Az egyes applikációk frissítése fogyasztják az adatkeretet?

Van rá mód, hogy részletes kimutatást kapjak arról, hogy mely applikációt használtam és hány GB adatfogalmat fogyasztottam az egyes applikációkon belül?

Ha elfogy az alapcsomagban foglalt adatforgalom és nincs kiegészítő opcióm, akkor a tarifámba foglalt applikációk sem működnek?

Mit kell tenni, ha korlátozásra kerültek a tarifámban foglalt applikációk (például Facebook vagy Instagram)?

Az hogy fordulhat elő, hogy a tarifámban foglalt applikációk (például Facebook vagy Instagram) nem működnek?

Partner applikációnként lehet csatlakozni?

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz