Vodafone Pass
Vissza

Pontosan mely applikációk érhetőek el a Pass csomagokban?

Jelenleg az alábbi Vodafone Pass szolgáltatások érhetőek el nálunk:

  • Social Pass : Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest
  • Connect Pass : Messenger, Viber, WhatsApp
  • Video Pass : Netflix, Youtube, HBO Go, Amazon Video, Da Vinci Kids

Ezen alkalmazások adatforgalma nem számít bele az adatkeretbe. Fontos tudni azonban, hogy egyes szolgáltatások havidíj ellenében vehetők igénybe, amelyeket az adott szolgáltatónak fizet.

A Vodafone Pass szolgáltatásról a  honlapunkon  találhat bővebb információt.

A tarifákban foglalt applikációkra van bármilyen arányos használati korlát?

Nincsen, az applikációk használata belföldön teljesen korlátlan mindaddig, amíg minimális adatkeret a rendelkezésre áll. Akár az EU-ban is használható Vodafone EU Roaming opcióval, az opció feltételeinek megfelelően (nyaralás használat)

A tarifákban foglalt applikációk tartalma, felbontása vagy sebessége bármilyen módon optimalizálva vagy korlátozva van?

Nincsen, a Vodafone Pass szolgáltatásokat semmilyen módon nem korlátozzuk mindaddig, amíg rendelkezik minimális adatkerettel.

Az én kedvenc applikációm nincs egyik tarifában sem. Ki lehet esetleg cserélni vagy kibővíteni?

Jelenleg a  honlapon  szereplő alkalmazások érhetőek el, ezek körét az ügyfelek közvetlenül nem változtathatják meg. Azonban az egyes tematikus csomagokban foglalt alkalmazások  listája várhatóan folyamatosan bővül. A tematikus csomagokban való megjelenés lehetősége más érdekelt, hasonló tartalomszolgáltatók számára is elérhető. Az ajánlatban való részvételi szándékát bármely tartalomszolgáltató szabadon jelezheti a  www.vodafone.hu/partner  oldalon.

Használhatom külföldön is az applikációkat anélkül, hogy fogyasztanák az adatkeretem?

Igen, aktív Vodafone EU Roaming vagy Világ napijegy esetén ugyanúgy használhatja a csomagokban foglalt applikációkat (és az adatkeretedet), mint itthon.

Bármilyen APN-en keresztül használhatóak a tarifában foglalt applikációk?

Nem, ahhoz, hogy az egyes applikációk ne fogyasszák az adatkeretet kizárólag az internet.vodafone.net APN-en keresztül lehet használni. Bármilyen más APN használata esetén az egyes applikációk használata továbbra is az adatkeretet fogják csökkenteni.

Honnan tudom egy tartalomról, hogy közvetlen Facebook tartalom vagy beágyazott és a megnyitásával el fog navigálni az oldal?

Beágyazott tartalom esetén a hírfolyamban vagy chat üzenetben látható egy link, ez mutatja, hogy megnyitás esetén hová navigál az oldal, ami már nem számít ingyenes tartalomnak, azaz fogyasztja az adatkeretet. Alkalmazáson belüli oldal esetén jellemzően nincs link.

Az egyes applikációk minden funkcióját korlátlanul lehet használni?

Nem, csak azok a tartalmak nem fogyasztják az adatkeretet, amelyik az egyes applikáció közvetlen tartalmai, tehát megnyitásuk nem navigál egy külső (az applikáción kívüli) oldalra. Azonban minden közvetlen, applikáción belüli tartalom az adatkeret fogyása nélkül használható.

Előfordulhat, hogy a tarifákba foglalt applikációk használata közben fogy az adatkeret?

Igen, jellemzően a Facebook (de más applikációknál is) előfordulnak úgynevezett beágyazott vagy belinkelt tartalmak. Ezek megnyitása adatfogyasztással jár, hisz nem Facebook tartalom.

Az egyes applikációk minden szolgáltatása díjmentes?

Nem, az applikációk használata nem fogyasztja az adatkeretet, de ha az applikáción belül egy szolgáltatás fizetős (például Viber-en belül egy Matrica gyűjtemény megvásárlása) azt a Vodafone előfizetés nem tartalmazza, így azt az applikáció üzemeltetőjétől lehet változatlanul megvásárolni.

Volt még minimális adatkeretem mégis, amikor a Facebook-ot használtam egyszer csak megjött az SMS értesítő, hogy az adatkeretem 100%-a elfogyott. Ez lehetséges?

Igen, abban az esetben ha Facebook nézegetése közben pl. megnyitott egy videót vagy megtekintett egy cikket, ami nem közvetlen Facebook tartalom.

Az egyes szolgáltatások (Facebook, Twitter...) böngészőből is használhatóak vagy csak applikáción keresztül?

Amennyiben a szolgáltatás üzemeltetői elérhetővé teszik a szolgáltatást böngészőből is, akkor ott ugyanúgy, az adatkeret fogyasztása nélkül használható.

Megoszthatom a tarifámba foglalt Vodafone Pass szolgáltatásokat másokkal vagy más eszközökkel?

Nem, a Vodafone Pass szolgáltatás nem megosztható. Ha készülékét hotspot-ként használja és mások vagy más eszközök csatlakoznak, akkor a generált adatforgalom az adatkeret terhére történik.

Kép/videó le- és feltöltése is adatforgalom generálása nélkül elérhető?

Igen, a tarifákban elérhető applikációkon belüli megosztás, megtekintés és esetleges letöltés sem fogyasztja az adatkeretet.

Az egyes applikációk frissítése fogyasztják az adatkeretet?

Igen, mivel az applikációk frissítése nem az adott a tarifákban foglalt applikációkon belül történik, hanem a Google Play vagy AppStore-on belül, melyek adatforgalma továbbra is terheli az adatkeretet.

Van rá mód, hogy részletes kimutatást kapjak arról, hogy mely applikációt használtam és hány GB adatfogalmat fogyasztottam az egyes applikációkon belül?

Nincs, ezt jelenleg a Magyar törvények nem teszik lehetővé, pont az előfizetők személyes jogainak védelme miatt.

Ha elfogy az alapcsomagban foglalt adatforgalom és nincs kiegészítő opcióm, akkor a tarifámba foglalt applikációk sem működnek?

Nem, ha az adatkeret 100%-a elfogyott és egyáltalán nincs rendelkezésre álló adatkerete (PluszAdat kiegészítő adatopció), akkor a Vodafone Pass szolgáltatás is korlátozásra kerül.

Vásároljon a  My Vodafone applikációban  kiegészítő adatot és a csomagban foglalt közösségi média szolgáltatások ismét használhatóak anélkül, hogy fogyasztanák az adatkeretét.

Az hogy fordulhat elő, hogy a tarifámban foglalt applikációk (például Facebook vagy Instagram) nem működnek?

A Vodafone Pass működéséhez egy minimális adatkeretre van szükség és csak ez esetben korlátlan a használatuk. Azaz ha az adatkeret 100%-a elfogyott és egyáltalán nincs rendelkezésre álló adatkeret, akkor a Vodafone Pass szolgáltatás is korlátozásra kerül.

Partner applikációnként lehet csatlakozni?

Igen, a Vodafone Pass szolgáltatása lehetőséget biztosít bármilyen tartalom szolgáltató számára, hogy meghatározott feltételek mellett csatlakozzon platformunkhoz Partnerként. Ennek során Partnereink számára biztosítjuk, hogy saját tartalmaik által Vodafone hálózatán generált forgalom, nem fogyasztja Vodafone Pass szolgáltatással rendelkező ügyfeleink adatkeretét. Csatlakozási szándékát és a pontos részleteket a  www.vodafone.hu/partner  oldalon talál.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz