Vodafone TV szolgáltatás
VisszaHogyan érhetem el a Vodafone TV digitális szolgáltatásait?
A Vodafone TV főmenüt a távirányítón található Menu/Házikó ikon/Vodafone ikon gomb megnyomásával érheted el.
Bal oldalon legfelül találod a Keresést, Itt kereshetsz cím, színész vagy rendező alapján az elérhető műsorok közt.
Az alatta lévő bal oldali ikonokkal a következő funkciókat éred el:
Műsorújság
A Műsorújságot választva megtekintheted az elmúlt 7 nap, valamint az elkövetkező 7 nap műsorait az egyes csatornákon. Az elmúlt 7 nap tartalmai közül egyesek visszanézhetők, ezeket egy ikon jelöli, az épp futó műsoroknál pedig a
ikon jelöli, ha az adott tartalom az elejétől visszajátszható.
Felvételek
Itt találod a rögzített felvételeidet valamint itt tudod kezelni is őket: törölni, levédeni vagy a már előre beállított rögzítéseket módosítani.
yereksarok
A Gyereksarok egy olyan üzemmód a Vodafone Mediaboxon, amelynek segítségével a gyermek biztonságosan tévézhet. A Gyereksarokban a gyermekek csak a nekik szóló műsorokat látják, a beállított életkornak megfelelően. Az üzemmódban több profil létrehozására is lehetőség van, ahol beállíthatjuk a gyermek életkorát, nevét és saját avatárt választhat magának. Ezen kívül a szülő beállíthat rendszeres lefekvési időt vagy egy visszaszámlálót a tévé kikapcsolásához.
A Műsoraim menüpontban a távirányító gombjával lefelé lépve a következőket éred el:
- a felvételeidet,
- a személyes ajánlót olyan műsorokkal, amelyeket személyre szabottan állítottunk össze neked az általad korábban nézett tartalmak alapján, amennyiben hozzájárulsz az adatkezeléshez
- a lejátszási listát a korábban hozzáadott kedvenc tartalmaiddal
- a korábban elkezdett, de félbehagyott műsorokat
Az Adásban menüpont alatt találod az általad gyakrabban nézett csatornákon épp futó műsorokat, amiket innen közvetlenül elérsz.
A Filmek , sorozatok menüpontban találod a Videóklub tartalmakat, valamint az egyszeri kikölcsönözhető Filmtár tartalmakat.
Az Alkalmazások szekcióban további applikációkat érhetsz el, mint például a YouTube, Netflix, Amazon Prime és a mobil eszközök csatlakoztatásához és kezeléséhez használható Selfcare alkalmazás.
Hány eszközzel vehetem igénybe a szolgáltatást?
Egy ügyfél összesen maximum 3 – bizonyos esetekben maximum 2 – Mediabox-szal rendelkezhet, erről bővebb tájékoztatást a Vodafone Lakossági Vezetékes ÁSZF 2-es számú Díjszabás melléklet 2.2 pontjában találsz. A Mediaboxokat egymással párhuzamosan is használhatod, így egyszerre több felvételt is le tudsz játszani egyidejűleg.
A fentieken kívül, összesen 4 mobil eszközt is hozzárendelhetsz TV előfizetésedhez a Vodafone TV mobil alkalmazásban a Selfcare alkalmazáson keresztül, de egyszerre párhuzamosan csak 2 mobil eszközön tudsz élő TV adást vagy más videó tartalmat megtekinteni.
Hogyan tudom a Vodafone TV-t távolról elérni? Hogyan csatlakoztathatom a Vodafone TV alkalmazást a Mediaboxomhoz?
A Vodafone TV alkalmazással távolról is elérheted a TV szolgáltatást, de először a használni kívánt eszközt hozzá kell rendelned előfizetésedhez a Mediaboxon keresztül. Ehhez töltsd le az alkalmazást Andorid vagy iOS mobilkészülékedre vagy tabletedre, majd telepítsd azt.
Az alkalmazás elindítása után válaszd a Mediabox használata menüpontot. A Vodafone TV főmenüjében válaszd az Alkalmazások menüpontot, majd a Selfcare alkalmazást. Válaszd a Készülék hozzáadása gombot, ezután pedig olvasd be mobil eszközöddel a képernyőn megjelenő QR kódot.
Az eszköz mindaddig bejelentkezve marad, amíg az alkalmazás Kijelentkezés menüpontjában ki nem jelentkezteted. Amennyiben kijelentkezel az alkalmazásból, az eszközöd még továbbra is párosítva marad a Vodafone TV-vel, azonban az alkalmazásba való újbóli bejelentkezéshez ismét szükséged lesz a QR kód beolvasására. Egyszerre maximum 4 eszközt rendelhetsz előfizetésedhez be, viszont csak 2 eszközön indíthatsz el lejátszást.
Videós beállítási útmutató a Vodafone TV-ez:
Részletes leírásért kattints IDE .
Hogyan tudom beüzemelni a Vodafone TV-t, ha HD/HD-DVR médiaboxom volt eddig?
Gyengénlátó vagyok, hogyan érhetem el az Audionarrációt?
Első körben a Beállítások/Kisegítő lehetőségek/Audionarráció részen kapcsold be a funkciót.
Ezután amennyiben egy adott műsor esetén van audionarráció, azt a következőképp éred el:
- Élő adás esetén, IP technológia mellett: az adott tartalomnál a Műsor információ megjelenítése után a Hangsávoknál az Egyéb NAR-t kiválasztva
- Élő adás esetén, DVB-C technológia mellett: automatikusan bekapcsolásra kerül az adásnál
- Műsorvisszajátszás, Felvétel funkcióknál: az adott tartalomnál a Műsor információ megjelenítése után a Hangsávoknál az Egyéb NAR-t kiválasztva
- VTV alkalmazásban: az adott tartalomnál a Műsor információ megjelenítése után a Hangsávok közül a NAR-t kiválasztva
Hogyan tudom beüzemelni a Vodafone TV-t, ha Horizon médiaeszközöm volt eddig?
Hogyan tudom beüzemelni a Vodafone TV-t?
Milyen készülékkel vehetem igénybe a Vodafone TV alkalmazást?
Hogyan kereshetek az elérhető műsorok közt?
A Főmenü bal felső sarkában válaszd a Keresés menüpontot vagy a távirányítón válaszd a gombot. Írd be a keresni kívánt tartalom címét a képernyőn megjelenő betűsor gombjait kiválasztva a távirányítón található navigációs gombokkal léptetve. A keresési találatok között ekkor automatikusan megjelenik minden olyan tartalom, ami a Keresés opcióban megadott szöveghez kapcsolódik.
Hogyan játszhatok le egy élő műsort az elejéről?
Amennyiben épp az adott műsort nézed, az gomb megnyomásával elérhető a Műsor információ, ahonnan az Újrakezdés gombra kattintva elindítható az adás az elejétől.
Egyéb esetben a Műsorújságot a távirányító zöld gombjával éred el. A Műsorújságban a nyilak, valamint a távirányító navigációs gombjai segítségével keresd meg a megtekinteni kívánt tartalmat, élő adás esetében a körkörös nyíl jelzi, hogy a műsor visszajátszható.
Amennyiben egy műsor mellett nem jelenik meg a körkörös nyíl, az azt jelöli, hogy az adott műsornál nem elérhető a Műsorvisszajátszás funkció. Az gomb megnyomásával indítsd el az élő adás lejátszását, majd az gomb ismételt megnyomásával hívd elő a Műsor információ t. Ezután kattints az Újrakezdés gombra, hogy a műsort az elejétől tudd megnézni.
Mi az a Személyes ajánló?
A Vodafone TV Műsoraim menüpontjában – amennyiben hozzájárulsz az adatkezeléshez – olyan műsorokat találsz, melyeket a tartalomnézési szokásaid alapján ajánlunk Neked a Személyes ajánlónak köszönhetően.
A funkció használatához engedélyezned kell az adatkezelést, amit az Adatkezelés/Adatkezelési hozzájárulás menüpontjában tehetsz meg, illetve a funkció bekapcsolása előtt automatikusan átirányítunk a hozzájáruláshoz.
Melyik műsorokat tudom visszanézni?
Hogyan tudom elérni a Műsor információt?
Élő adás megtekintése közben, vagy ha a Műsorújságban választasz ki egy adást, a távirányító gombjának megnyomásával érhető el a Műsor információ .
A korábban rögzített műsorok esetében pedig a Műsoraim menüpontból a távirányító gombjának megnyomásával tudod elérni a Műsor információ t.
Mit tegyek, ha nem indul el a Vodafone Mediaboxom?
Kérjük, ebben az esetben ellenőrizd, hogy megfelelően csatlakozik-e a Vodafone Mediabox tápkábele a konnektorba, illetve a készülékbe, valamint ellenőrizd, hogy az Ethernet kábel csatlakoztatva van-e a Mediaboxba és az internet modembe.
Ha ezek után nem világít az állapotjelző LED a Mediaboxon, akkor hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható.
Ha a LED pirosan világít, a készülék készenléti üzemmódban van.
Ilyenkor a Mediaboxot bekapcsolhatod a távirányítón található bekapcsoló gombbal vagy a készülék oldalán lévő standby gombbal. Amennyiben az oldalsó gombbal sikerült bekapcsolni, de a távirányítóval nem, ellenőrid a távirányító elemeinek állapotát, próbáld másik elemmel. Ha új elemmel sem működik, kérd ügyfélszolgálatunk segítségét.
Hogyan tudom elérni a HD minőségű TV csatornákat?
Amennyiben egy csatorna elérhető HD minőségben, a Vodafone TV kínálatában alapértelmezetten abban a minőségben jelenik meg, ezt a "HD" kiegészítés jelzi a csatorna nevének a végén. A csatornakiosztásban nem szerepelnek SD minőségű csatornák, amennyiben azok a jobb, HD minőségben is rendelkezésre állnak.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a Vodafone TV-hez tartozó PIN kódomat?
Amennyiben nem változtattad még meg a PIN kódodat, akkor az az alapértelmezett beállítás szerint 0000.
Ha ezzel a kóddal sem működik, hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható. Munkatársaink készséggel segítenek visszaállítani az alapértelmezett PIN-t.
Ezt követően, ne felejtsd el megváltoztatni a PIN kódodat egy olyan kódra, amit könnyen meg tudsz jegyezni!
Hogyan tudok felvenni egy műsort?
A Műsorújságot a távirányító zöld gombját megnyomva vagy a Főmenüből a Műsorújság menüpontot kiválasztva érheted el. A Műsorújságban a nyilak, valamint a távirányító navigációs gombjai segítségével keresd meg a rögzíteni kívánt tartalmat, majd az gomb megnyomása után kattints a Műsor rögzítése gombra. Sorozatok esetén lehetőség van a teljes sorozat felvételének beállítására, vagy csak egyes epizódok rögzítésére.
Egyszerű rögzítésre használhatod a távirányító felvevő gombját is, melynél az élő adásra kapcsolva felvehető a teljes, épp futó műsor.
Az gomb a következőképp működik:
Sima műsorok esetén:
- Egyszer megnyomva rögzítésre kerül a műsor.
- Másodszor megnyomva törlésre kerül a rögzítés/felvétel!
Sorozatok esetén:
- Egyszer megnyomva rögzítésre kerül a teljes sorozat. Amennyiben ezt választod, a sorozat ettől az időponttól vetített részei automatikusan rögzítésre kerülnek a Felvételekhez .
- Másodszor megnyomva csak az adott epizód kerül rögzítésre, a sorozat többi része nem.
- Harmadszor megnyomva törlésre kerül a rögzítés/felvétel!
Be van kapcsolva a Vodafone Mediabox, de nem látok képet a TV készüléket. Mit tehetek ilyenkor?
Amennyiben a Mediabox elindult és az állapotjelző LED fehéren világít, pár másodpercen belül megjelenik a kép a TV képernyőjén.
Amennyiben ez nem így történik, kérjük, ellenőrizd, hogy
- a TV készüléken a megfelelő forrás van-e kiválasztva,
- a TV készülék be van-e kapcsolva
- és a HDMI kábel megfelelően van-e csatlakoztatva a Mediaboxhoz és a TV készülékhez.
Ha a fentiek mind teljesülnek, segíthet, ha áramtalanítással újraindítod a Mediaboxot. Amennyiben továbbra sem tapasztalsz változást, hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható.
Egyszerre hány adást rögzíthetek?
Korlátlan számú párhuzamos felvétel rögzítésére van lehetőséged. Összesen 90 órányi tartalmat vehetsz fel, a rögzített műsorokat pedig maximum 90 napig tárolhatod. Fontos tudnod, hogy amennyiben egy csatorna kikerül a műsorkínálatból, az adott csatornán rögzített felvételek lejátszása a csatorna kikerülésének napján megszűnik.
Mit tegyek, ha nem tudok csatornát váltani?
A távirányítót mindig a Mediaboxra irányítsd és ügyelj rá, hogy a Mediaboxot ne takarja el semmi. Ellenőrizd a távirányítóban lévő elemek állapotát, szükség esetén cserélj elemet.
Ha továbbra is gondok akadnak a csatornaváltással, hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható.
Hány órányi tartalmat rögzíthetek?
90 órányi tartalmat van lehetőséged rögzíteni, melyet maximum 90 napig tárolhatsz (fontos tudnod, hogy amennyiben egy csatorna kikerül a műsorkínálatból, az adott csatornán rögzített felvételek lejátszása a csatorna kikerülésének napján megszűnik). A Beállítások / Felvételek / Tárhely menüpontban tájékozódhatsz arról, hány órányi műsor rögzíthető még.
A felvételeidet elérheted otthon a Mediaboxodon, vagy akár útközben is a Vodafone TV alkalmazás Felvételek menüpontjában.
Mit tegyek, ha nem működik a távirányító?
A távirányítót mindig a Mediaboxra irányítsd és ügyelj rá, hogy a Mediaboxot ne takarja el semmi. Ellenőrizd a távirányítóban lévő elemek állapotát, szükség esetén cserélj elemet.
Ha továbbra is gondok akadnak a csatornaváltással, hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható.
Mi történik, ha elérem a 90 órányi felvételt?
Amennyiben eléred a 90 órát és új felvételt állítasz be, optimalizálásra kerül a tárhely és a legrégebben rögzített műsoraid törlődni fognak annak érdekében, hogy az új rögzítés megvalósulhasson.
Amennyiben van olyan tartalom, ami régebbi, de meg szeretnéd még őrizni és nem szeretnéd, ha az optimalizálás alkalmazásra kerülne rá, az adott felvételt le tudod védeni . Ehhez menj a Felvételek menüpontba és az adott felvétel mellett válaszd a Felvétel védelme opciót, így az adott tartalmat maximum 90 napig mindenképp megőrizheted. A levédett felvétel természetesen manuálisan ugyanúgy törölhető a Felvétel törlése opcióval.
Miért nem érem el az összes csatornát?
A csatornáink egy részét megfelelő előfizetéssel láthatod csak.
Amennyiben szeretnél előfizetni, hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható, vagy menj be kijelölt üzleteink egyikébe. Ha kíváncsi vagy, hol találod a hozzád legközelebbi ilyen üzletet, szintén az ügyfélszolgálat fog tudni segíteni annak megtalálásában.
Mennyi idő után törlődnek a rögzített műsoraim?
Összesen 90 órányi tartalom rögzítésére van lehetőséged, ha eléred ezt a határt, automatikusan a legrégebben felvett tartalom helyére történik az új felvétel rögzítése. 90 napnál régebbi felvételeid automatikusan törlődnek függetlenül attól, hogy a tárhely betelt-e.
Emellett fontos tudnod, hogy amennyiben egy csatorna kikerül a műsorkínálatból, az adott csatornán rögzített felvételek lejátszása a csatorna kikerülésének napján megszűnik.
Elromlott a Vodafone Mediabox. Mit tegyek?
Ha a készülék hibáját gyanítod, értesítsd az ügyfélszolgálatot. Ne próbáld megjavítani a Mediaboxot, vagy annak tartozékait.
Ide kattintva tájékozódhatsz, hogy ilyenkor mi a teendő és mivel jár egy ilyen eszközjavítás, eszközcsere.
Korábban felvettem egy műsort, de nem találom a felvételeim között. Miért?
Összesen 90 órányi tartalom rögzítésére van lehetőséged, ha eléred ezt a határt, automatikusan a legrégebben felvett tartalom helyére történik az új felvétel rögzítése. Valamint a 90 napnál régebbi felvételek automatikusan törlődnek .
Esetleg előfordulhat, hogy egy műsor felvétele során véletlenül többször nyomtad meg az gombot, ezzel törölve a felvételt, így nem került rögzítésre a tartalom.
Emellett fontos tudnod, hogy amennyiben egy csatorna kikerül a műsorkínálatból, az adott csatornán rögzített felvételek lejátszása a csatorna kikerülésének napján megszűnik.
Mit tegyek, ha csatlakozási hiba lép fel és a "Kérjük, ellenőrizd az internet kapcsolatot" hibaüzenetet látom?
Ilyenkor a Vodafone Mediabox nem tud csatlakozni a hálózathoz. Kérjük, ellenőrizd az internet modem működését, ill. a modem és a Mediabox kapcsolatát az itt található információk szerint.
Ha a fentiek ellenőrzése után is megjelenik a hibaüzenet, ellenőrizd, hogy nem állítottál-e be fix IP címet: Ha ebben nem vagy biztos, ezzel kapcsolatban is az ügyfélszolgálatunk fog tudni segíteni.
Mi az a PIN Kód?
A PIN kód egy négyjegyű számsor, mely a Gyerekzár funkcióhoz, illetve az alkalmazáson belüli vásárlások esetén használható, annak bekapcsolása esetén.
A PIN kód a Beállítások/Gyerekzár/PIN kód kezelése menüpontban megváltoztatható, alapértelmezett értéke (megváltoztatásig) 0000.
Javasoljuk, hogy az alapértelmezett PIN kódot mindenképp változtasd meg az első használatkor, hogy biztos lehess benne, hogy a Gyerekzárhoz kapcsolódó funkciókat (például korhatár beállítások és tartalom megtekintések, csatorna zárolás, vásárlás) csak Te tudod elérni és módosítani.
Mit tegyek, ha a TV készüléken látom a képet, de hang nem érkezik?
Ilyenkor ellenőrizd mind a Vodafone Mediaboxon, mind a TV készüléken és ha van, házimozi rendszeren, hogy nincsen-e véletlenül lehalkítva vagy lenémítva.
Amennyiben továbbra is tapasztalsz hibát, hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható.
Mi az a Gyerekzár?
A Gyerekzár segítségével lehetőséged van tartalmakat, illetve csatornákat zárolni, ehhez meg kell adnod a korhatár korlátozást vagy csatornakorlátozást illetve egy PIN kódot, amivel a zárolást bármikor feloldhatod. A PIN kód a Beállítások/Gyerekzár/PIN kód kezelése menüpontban adható meg, az alapértelmezett PIN kód: 0000. Javasoljuk, hogy az alapértelmezett PIN kódot mindenképp változtasd meg az első használatkor, hogy biztos lehess benne, hogy a Gyerekzárhoz kapcsolódó funkciókat (például korhatár beállítások és tartalom megtekintések, csatorna zárolás, vásárlás) csak Te tudod elérni és módosítani.
A Gyerekzárral kapcsolatos, Beállítások/Gyerekzár/Korhatár besorolás menüpontban választható opciók jelentése a következő:
0 (Korhatár nélkül megtekinthető) – csak azokat a tartalmakat lehet elérni PIN kód nélkül melyek korhatárra tekintet nélkül megtekinthetők, minden más tartalom megtekintéséhez PIN kód megadása szükséges
6 – A 6, 12, 16 és 18 éven aluliak számára nem ajánlott korhatár besorolás jelzéssel ellátott műsorok megtekintéséhez PIN kód megadása szükséges.
12 – A 12, 16 és 18 éven aluliak számára nem ajánlott korhatár besorolás jelzéssel ellátott műsorok megtekintéséhez PIN kód megadása szükséges.
16 – A 16 és 18 éven aluliak számára nem ajánlott korhatár besorolás jelzéssel ellátott műsorok megtekintéséhez PIN kód megadása szükséges.
18 – A 18 éven aluliak számára nem ajánlott korhatár besorolás jelzéssel ellátott műsorok megtekintéséhez PIN kód megadása szükséges.
Felnőtt – Felnőtt beállításnál eldöntheted, hogy a felnőtt tartalmak jelenjenek e meg a műsorújságban a tartalom leírásukkal együtt vagy teljesen el legyenek rejtve vagy zároltan jelenjenek meg és PIN kódot kelljen megadni a tartalom megjelenítéséhez.
Lehetőséged van továbbá a korhatár-besorolástól függetlenül általad kiválasztott csatornák zárolására, melyet a Beállítások/Gyerekzár/Csatornák zárolása menüpontban tehetsz meg. Ekkor a zárolt csatornák megtekintéséhez kell majd megadnod a PIN kódot.
A Beállítások/Gyerekzár/Vásárlások menüben tudod beállítani, hogy szükség legyen e a PIN kód megadására a vásárlásokhoz, így például a Filmtár tartalmainak kikölcsönzéséhez. A PIN kódot megadni és változtatni Beállítások/Gyerekzár/PIN kód kezelése menüpontban tudod megtenni.
A Vásárlásokhoz a PIN kód kérését kizárólag bekapcsolt Gyerekzár esetén lehet beállítani, azonban fontos, hogy bekapcsolt Gyerekzár esetén is beállítható, hogy a kölcsönzésekhez ne kérjen PIN kódot a box. Javasoljuk az alapértelmezett bekapcsolt állapot használatát.
FIGYELEM: Kikapcsolt Gyerekzár esetén a korhatár besorolás korlátozások nem érvényesülnek és a kölcsönzések is megvalósíthatóak PIN kód nélkül. Abban az esetben, amennyiben a korhatár korlátozásra nincs szükség, javasoljuk a Korhatár besorolás/Felnőtt beállítás használatát és a V ásárlások/Pin kód bekapcsolás át, így a kölcsönzésekhez fog PIN kódot kérni a box, az előfizetett tartalmak azonban korhatár korlátozás nélkül megtekinthetőek a felnőtt tartalmakat kivéve.
Korábban kikapcsoltam a PIN kódot, viszont mobiltelefon párosításánál a QR kód megjelenítésekor mégis kérte azt. Miért?
Miként változtathatom az egyes műsorok feliratát vagy hangsávját?
Egy műsor feliratozásának vagy nyelvének megváltoztatásához lejátszás közben nyomd meg a távirányítón található gombot a Műsor információ megjelenítéséhez. Az elérhető feliratotokat a Feliratok gombnál, a hangot pedig a Hangsáv gombnál találod, és itt tudod őket megváltoztatni.
A felirat automatikus bekapcsolását csatornától függetlenül lehetőséged van a Kiegészítő lehetőségek/Feliratok menüpontban is elmenteni. Az itt tárolt preferált beállítást minden csatorna figyelembe fogja venni és ahol az opció elérhető, ez lesz az alapbeállítás.
Használhatom a már meglévő fiókomat a YouTube alkalmazásban?
Amennyiben már rendelkezel korábban regisztrált YouTube fiókkal, lehetőséged van bejelentkezni a Vodafone TV YouTube alkalmazásán keresztül is a felhasználóneveddel és jelszavaddal, de új regisztrációt is indíthatsz a TV-n keresztül. Valamint lehetőséged van regisztráció nélkül is használni az alkalmazást.
Mi az a Gyereksarok?
A Gyereksarok egy olyan üzemmód a Vodafone Mediaboxon, amelynek segítségével a gyermek biztonságosan tévézhet. A Gyereksarkot a legkönnyebben a távirányító sárga gombjával éred el vagy a Főmenüből közvetlenül indítva.
A Gyereksarokban a gyermekek csak a nekik szóló műsorokat látják, a beállított életkornak megfelelően. Az üzemmódban több profil létrehozására is lehetőség van, ahol beállíthatjuk a gyermek életkorát, nevét és saját avatárt választhat magának. Ezen kívül a szülő beállíthat rendszeres lefekvési időt vagy egy visszaszámlálót a tévé kikapcsolásához.
Hol találom a teletext-et?
Használhatok a Vodafone TV szolgáltatáshoz más szolgáltatónál vásárolt Mediaboxot?
Miért szükséges a VTV appban a GPS helymeghatározás engedélyezése a videó lejátszáshoz?
A Vodafone-t, mint tartalomszolgáltatót érintő szerzői jogi kötelezettségeink teljesítése miatt a Vodafone jogos érdeke a Felhasználó lakóhely szerinti tagállamának és a szolgáltatás igénybevételi helyének ellenőrzése, ezért a Vodafone hozzáfér a Felhasználó készüléke által gyűjtött helymeghatározási (GPS) adatokhoz a GDPR 6. § (1) bekezdés f) pontja alapján. Mivel a Felhasználó GPS adatainak gyűjtésére csak akkor kerülhet sor, ha a Felhasználó a készülék beállítási között a GPS adatok gyűjtéséhez hozzájárul, a GPS adatokhoz a Vodafone sem férhet hozzá, ha Felhasználó a készülék beállításai között a GPS adatok gyűjtéséhez nem járult hozzá, ugyanakkor ez esetben a Vodafone sem tudja ellenőrizni, hogy a Felhasználó hol veszi igénybe a szolgáltatást, amely a szerzői jogok védelme érdekében szükséges. A Vodafone a helymeghatározási adatokat nem tárolja, azokat azonnal törli, azokat harmadik féllel nem közli.
Mire jó az IPTV?
Az IPTV szolgáltatás, a szélessávú adatkommunikációra alkalmas hálózaton érkezik hozzád, és mind a hagyományos, mind az új típusú televíziókészülékén nézhető. Az IPTV a hagyományos kábeltelevízió tulajdonságait ötvözi a legkorszerűbb technikai fejlesztésekkel, így biztosítva az interaktív televíziózás nagyszerű élményét.
Hol találom meg a felvett műsoraimat?
Mi történik, ha késve kezdik annak a műsornak vetítését, amit rögzítek?
Megnézhetem a Vodafone TV alkalmazásban a műsorújságot?
Tudok tévézni a telefonomon a Vodafone TV alkalmazás segítségével?
A Vodafone TV alkalmazásával bármikor megtekintheted az élő TV adást és felvételeidet mobiltelefonon keresztül is.
Töltsd le az alkalmazást Android vagy iOS okostelefonra vagy tabletre. Az alkalmazást a Google Play áruházban vagy az App Store-ban " Vodafone TV " néven találod meg és töltheted le.
Mire jó a Vodafone Mediabox oldalán található „Service" (Szolgáltatás) gomb?
Használhatom a Vodafone Mediabox USB kimenetét?
Miért szükséges HDMI képes tévé készülék a Vodafone TV szolgáltatás igénybevételéhez?
A mediaboxom nagyon lassan kapcsol be a távirányító bekapcsoló gombjának megnyomása után. Mit tehetnék?
Magas energiatakarékos módban a készülék nagyon alacsony áramellátása miatt úgynevezett mélyalvás állapotba kerül, így a bekapcsolás időigényesebb, 15-60 másodpercet is igénybe vehet. Ha ennél gyorsabban szeretnéd a mediaboxot bekapcsolt állapotba helyezni, javasoljuk, hogy a Beállítások/Vodafone Mediabox Beállítások/Energiatakarékos üzemmód menüpontban állítsd át az Energiatakarékos üzemmódot Alacsony állapotba.
Nem találom a VTV alkalmazást a Google Playben/App Storeban. Mi lehet ennek az oka?
Az alkalmazás kizárólag abban az esetben érhető el Google Playben illetve App Storeban, ha a Google Playhez/Apple ID-hoz tartozó ország "Magyarország"-ra van beállítva. Az alkalmazás Android, iOS operációs rendszerű Mobil eszközökön (mobiltelefon, tablet) az alábbiak szerint vehető igénybe:
- iOS 9, 10, 11, 12, és ezen operációs rendszerek alverzióival is kompatibilis
- Android 4.4.2.0 vagy újabb verzió