Ezen az oldalon lakossági ügyfeleink tájékozódhatnak. Megnézem az üzleti vagy kiemelt üzleti számlázási változásokat.
A Vodafone otthoni számlákkal kapcsolatos változások a 29-es körzeti, illetve a 10 számjegyű, 2-sel kezdődő (2xxxxxxxx) számlafizetési azonosítóval rendelkező otthoni (vezetékes) ügyfeleinkre nem vonatkoznak.
Számlabefizetés
E-pack kedvezmény
Fontos változás a számlabefizetésben
Az informatikai átállás után továbbra is könnyen és kényelmesen kezelheted számlázással kapcsolatos ügyeidet megújult My Vodafone fiókodban, azonban korábbi számláid nem lesznek elérhetőek. Jó tudnod! 2022. január óta számláid e-mail csatolmányként is elküldjük kapcsolattartói e-mail címedre!
My Vodafone fiók belépésKérjük, fokozottan figyelj arra, hogy ezeknél a befizetési módoknál új 10 jegyű számlafizető azonosítód add meg (pl. utalás esetén a közlemény rovatban), mivel a régi ügyfélszámodra történő befizetéssel a befizetett összeg nem fog megérkezni hozzánk, így arra a hónapra elveszítheted e-Pack kedvezményed, késedelmi kamatot vagy esetleges visszakapcsolási díjat számlázhatunk ki.
Új 10 jegyű számlafizető azonosítódat kapcsolattartói telefonszámodra vagy e-mail címedre küldjük el, vagy megtalálod az informatikai átállás utáni első havi számlád második oldalán a számlázási adatok oszlop, második sorában is.
Utalás esetén az eddig megszokott egyedi bankszámlaszámod nem változik! Azonban új 10 jegyű számlafizető azonosítód lesz.
Az informatikai átállás után az OTP ATM-en keresztüli otthoni számlák befizetése határozatlan ideig nem elérhető. Mobil szolgáltatásodhoz tartozó számlád továbbra is befizetheted telefonszámod megadásával. Az OTP ATM-en keresztüli befizetés helyett javasoljuk, hogy számláid fizesd be könnyen és gyorsan online.
Csoportos beszedési megbízás esetén nincs teendőd!
Vodafone otthoni és mobil számláidat az informatikai átállás után is külön kapod meg. Otthoni számlád befizetésekor figyelj rá, hogy ne mobiltelefonszámod vagy mobil számlád számlafizető azonosítóját add meg, mivel ezekben az esetekben nem a megfelelő helyre érkezik meg befizetésed.
Ha elektronikusan kapod kézhez számláidat, minden esteben ellenőrizd, hogy mobil vagy otthoni számládat fizeted be, így elkerülve ezek összekeveredését.
Mobil szolgáltatásodhoz tartozó számláidat telefonszámod megadásával is azonosíthatod, azonban utalás esetén használd mobil szolgáltatásodhoz tartozó számlafizető azonosítódat.
Otthoni számláidat az informatikai átállás után mobil számláid kapcsolattartási címére küldjük el.
A 0 Ft-os szolgáltatásokat (pl. második vezetékes telefonvonal) otthoni számláidon a jövőben nem jelenítjük meg, ettől független továbbra is biztosítjuk ezeket a szolgáltatásokat.
Az informatikai átállás után az első számládon minden otthoni szolgáltatást egy számlán kézbesítünk. Amennyiben szeretnél különböző számlafizetési adatokat megadni, kérd munkatársaink segítségét online!