Számlázási változások Vodafone otthoni szolgáltatás esetén

Ezen az oldalon lakossági ügyfeleink tájékozódhatnak. Megnézem az üzleti vagy kiemelt üzleti számlázási változásokat.

A Vodafone otthoni számlákkal kapcsolatos változások a 29-es körzeti, illetve a 10 számjegyű, 2-sel kezdődő (2xxxxxxxx) számlafizetési azonosítóval rendelkező otthoni (vezetékes) ügyfeleinkre nem vonatkoznak.

Nézd meg, hogy milyen változások várhatók a különböző témakörökben:

Ha számláidat My Vodafone online fiókodban szoktad kiegyenlíteni

Az informatikai átállás után továbbra is könnyen és kényelmesen kezelheted számlázással kapcsolatos ügyeidet megújult My Vodafone fiókodban, azonban korábbi számláid nem lesznek elérhetőek. Jó tudnod! 2022. január óta számláid e-mail csatolmányként is elküldjük kapcsolattartói e-mail címedre!

My Vodafone fiók belépés

Ha számláidat utalással, online - My Vodafone belépés nélkül vagy készpénzzel szoktad kiegyenlíteni

Kérjük, fokozottan figyelj arra, hogy ezeknél a befizetési módoknál új 10 jegyű számlafizető azonosítód add meg (pl. utalás esetén a közlemény rovatban), mivel a régi ügyfélszámodra történő befizetéssel a befizetett összeg nem fog megérkezni hozzánk, így arra a hónapra elveszítheted e-Pack kedvezményed, késedelmi kamatot vagy esetleges visszakapcsolási díjat számlázhatunk ki.

Új 10 jegyű számlafizető azonosítódat kapcsolattartói telefonszámodra vagy e-mail címedre küldjük el, vagy megtalálod az informatikai átállás utáni első havi számlád második oldalán a számlázási adatok oszlop, második sorában is.

Utalás esetén az eddig megszokott egyedi bankszámlaszámod nem változik! Azonban új 10 jegyű számlafizető azonosítód lesz.

Ha számláidat OTP ATM-en keresztül vagy csoportos beszedési megbízással szoktad kiegyenlíteni

Az informatikai átállás után az OTP ATM-en keresztüli otthoni számlák befizetése határozatlan ideig nem elérhető. Mobil szolgáltatásodhoz tartozó számlád továbbra is befizetheted telefonszámod megadásával. Az OTP ATM-en keresztüli befizetés helyett javasoljuk, hogy számláid fizesd be könnyen és gyorsan online.

Csoportos beszedési megbízás esetén nincs teendőd!

Ha mobil és otthoni szolgáltatással is rendelkezel

Vodafone otthoni és mobil számláidat az informatikai átállás után is külön kapod meg. Otthoni számlád befizetésekor figyelj rá, hogy ne mobiltelefonszámod vagy mobil számlád számlafizető azonosítóját add meg, mivel ezekben az esetekben nem a megfelelő helyre érkezik meg befizetésed.

Ha elektronikusan kapod kézhez számláidat, minden esteben ellenőrizd, hogy mobil vagy otthoni számládat fizeted be, így elkerülve ezek összekeveredését.

Mobil szolgáltatásodhoz tartozó számláidat telefonszámod megadásával is azonosíthatod, azonban utalás esetén használd mobil szolgáltatásodhoz tartozó számlafizető azonosítódat.

Otthoni számláidat az informatikai átállás után mobil számláid kapcsolattartási címére küldjük el.

Ha 0 Ft-os szolgáltatással is rendelkezel

A 0 Ft-os szolgáltatásokat (pl. második vezetékes telefonvonal) otthoni számláidon a jövőben nem jelenítjük meg, ettől független továbbra is biztosítjuk ezeket a szolgáltatásokat.

Ha alszámlákkal is rendelkezel (otthoni szolgáltatásaid külön-külön számlán kapod)

Az informatikai átállás után az első számládon minden otthoni szolgáltatást egy számlán kézbesítünk. Amennyiben szeretnél különböző számlafizetési adatokat megadni, kérd munkatársaink segítségét online!

Nézd meg az e-Pack kedvezménnyel kapcsolatos változásokat

Segíts nekünk!

Az informatikai átállás miatt ügyfélszolgálatunk leterheltsége a megszokottnál magasabb.
Kérjük, amennyiben nem azonnali válaszra van szükséged, írj nekünk e-mailt:
Online ügyintézés

További információk

Mi a teendőm, ha nem én kezelem az előfizetésemhez tartozó számlázási ügyeket?

Az informatikai átállás után az előfizető állítson be a meghatalmazott személynek számlázási szerepkört. Ezt megteheti online, My Vodafone fiókjában vagy személyesen Vodafone üzleteink egyikében. A hozzáférés beállításával a meghatalmazott személy számlázási ügyekben teljes körű ügyintézésre lesz jogosult. A szerepkörökről és azok beállításáról tudj meg többet itt!

Mi az a személyes biztonsági kód és hogyan állíthatom be?

A Személyes Biztonsági kód a telefonos ügyfélszolgálaton történő gyorsabb ügyfélazonosítást segíti. A legalább 4 és legfeljebb 6 karakter hosszú és csak számokat tartalmazó kódot állítsd be My Vodafone fiókodban a Beállítások/Biztonsági beállítások menüpont alatt.

Változások a számlázási időszakban vezetékes telefon esetén

Vezetékes telefon esetén változik az elszámolási időszak, ezért az informatikai átállás utáni első számlán hosszabb időszakot számlázunk ki.

Korábban a hónap első napjától az utolsó napjáig számláztuk a vezetékes szolgáltatásodhoz tartozó forgalmat (pl. június 1. - június 31.), amit az informatikai átállást követően számlázási ciklusodhoz igazítunk (pl. június 14. - július 13.). Ezért az első számlád magasabb lehet a megszokottnál, mivel hosszabb számlázási időszakot fed le (pl. június 1. - július 13.). További havi számláid kizárólag egy havi díjat és egy havi forgalmi díjat fognak tartalmazni, igazodva számlázási ciklusodhoz.

Fontos információk, ha korábban Díjneten keresztül kezelted Vodafone számláid

Ha korábban a Díjnet szolgáltatáson keresztül kezelted Vodafone számláid, és a Díjnet kivezetése után nem váltottál My Vodafone elektronikus számlázásra, számláid e-mail csatolmányban elküldtük kapcsolattartói e-mail címedre. Az informatikai átállás után számlaértesítőd mellé nem csatoljuk a számlalevelet. Ha szeretnéd megnézni vagy letölteni az informatikai átállás utáni számláid, ezt könnyen megteheted az informatikai átállás után My Vodafone fiókodban.

Mennyi a könyvelési idő az egyes befizetési módoknál?

  • ATM-n keresztül történő befizetés: 2-5 munkanap
  • Banki átutalás: 2-5 munkanap
  • Online bankkártyás befizetés: azonnali
  • Csoportos beszedési megbízás: max. 8 munkanap
  • Inmedio, Relay és Lapker üzletekben történő befizetés: 1-5 munkanap
  • Postai bianco csekkes: 10 munkanap
  • Postai rózsaszín csekkes: 15 munkanap
  • Postai sárga csekkes: 5 munkanap
  • Saját NETbankból indított kártyás fizetés (Csekkrendező): 2-5 munkanap
A banki szünnapok es hivatalos munkaszüneti napok nem számítanak munkanapnak.

Mi a különbség az e-Pack és az elektronikus számla között?

Az e-Pack egy igényelhető havi kedvezmény, aminek feltétele többek között az elektronikus számlázási mód kiválasztása is. Az elektronikus számlázás pedig egy számlakézbesítési mód.