Hogyan tudom megtenni?

Online

Egyeztesd adataid egyszerűen,
otthonról, online!

Egyeztetés indítása

Üzleteinkben

Az adategyeztetésre üzleteinkben is van lehetőséged. Hozd magaddal SIM kártyádat! Az üzletkereső segítségével könnyen megtalálhatod a hozzád legközelebbi üzletünket.

Éves adategyeztetés feltöltőkártyás ügyfeleinknek

óra ábra

Az adategyeztetésről minden évben küldünk Neked üzenetet, így nem kell figyelned a naptárad!

Miért kell megcsinálnom és mikor kerül rá sor?
A törvényi előírásoknak megfelelően minden évben kötelező feltöltőkártyás ügyfeleink számára az egyeztetés, melynek során a személyes adatokat és az igazolvány érvényességét ellenőrizzük a hatósági nyilvántartásban. A szerződéskötés évfordulója előtt esedékes minden évben az adatok egyeztetése. Nem kell ebben az időszakban nézegetned a naptárat, mivel mi időben küldünk Neked egy üzenetet a teendőkkel!
Mi történik, ha elmulasztom az adategyeztetést az évfordulóig?
Sikeres egyeztetés hiányában az előfizetést a határidő lejártával a jogszabályi előírások miatt törölnünk kell. Az adategyeztetés elvégzésére továbbra is lehetőséged van a vodafone.hu/adategyeztetes oldalon.
Mire van szükségem hozzá?
Érvényes személyazonosító okmányra (személyi igazolvány, útlevél, jogosítvány, lakcímkártya) és a SIM kártyádra.
Mire ügyelj az adategyeztetés során?
  • Születési dátumod formátuma
  • Születési helyed helyes formátuma, speciális karakterek megfelelő kitöltése (szóköz, zárójel, vessző, stb.)
  • Valós e-mail címet adj meg
  • Minden keresztneved szerepeljen a megfelelő cellában
  • Személyazonosító okmányod adatait az ott leírtak szerint írd be

Nem kell minden évben adatot egyeztetned, ha havi díjas előfizetésre váltasz!

Válts havi díjas csomagra online!

További információk

Az adategyeztetés menete

Az első lépés, miután kapcsolatba léptél velünk, a telefonszámod azonosítása, amihez szükséged lesz a számhoz tartozó SIM kártyádra és egy működő mobiltelefonra.

A második lépésben személyes adataid ellenőrzését végezzük el okmányaid alapján a hatósági nyilvántartásban, és a Vodafone rendszereiben.

Mi történik, ha nem egyeztetek adatot?

Ellenőrzés hiányában, vagy érvénytelen ellenőrzés esetén telefonszámod és előfizetésed törlését a törvényi rendelkezések írják elő. A törlés a szerződéskötési évfordulód után kerül sor, ha addig nem történt érvényes ellenőrzés.

Ha új SIM kártyát vettem, vagy igényeltem a vodafone.hu/probald-ki oldalon, akkor is használhatom ezt a felületet?

Nem, ez esetben a www.vodafone.hu/instant oldalon tudod aktiválni. Ezen az online felületünkön csak azokra a kártyákra lehetséges új szerződés, amikhez a szerződést törölnünk kellett július 1-én a adategyeztetés hiányában.

Felfüggesztett kártya

Ha korábban kártyád felfüggesztését kérted, például lopás vagy elvesztés esetén, akkor nem tudsz online adategyeztetni, mivel SMS azonosítás szükséges hozzá. Kérünk keress fel minket valamelyik üzletünkben, hogy újra aktiválhassuk a kártyát, és megtörténhessen az adategyeztetés. A felfüggesztett kártya beleszámít az egy ügyfél által birtokolható 10 feltöltőkártyás előfizetésbe

Akkor is kell adatot egyeztetnem, ha a saját nevemen van a feltöltőkártya?

Igen, a törvény célja, hogy leellenőrizzük és eltároljuk a feltöltőkártyás előfizetőink adatait.

Kiket érint a törvényi szabályozás?

Minden, hangalapú feltöltőkártyával rendelkező ügyfelet.

Netjegy esetén is szükséges adatot egyeztetni?

Nem, az adategyeztetés csak a hangalapú feltöltőkártyákra vonatkozik.

Kiskorú gyermek kártyás előfizetése

Feltöltőkártyás előfizető csak 14 éven felüli személy lehet, az ennél fiatalabb gyerekek esetén azt javasoljuk, hogy a szülő legyen az előfizető.

Riasztóban, vagy egyéb fixen szerelt eszközben lévő kártya

Amennyiben a kártya a te neveden van, és nem tudod kiszerelni kérjük keress fel minket valamelyik üzletünkben, mivel az SMS azonosítás nem megoldható. Ha a kártya nem a te neveden van, sajnos mindenképpen szükséges kiszerelni ahhoz, hogy az azonosítás megtörténhessen.

Céges feltöltőkártyák esetén is szükséges az adategyeztetés?

Igen, céges előfizetések esetén személyesen, üzleteinkben tudod elintézni az adategyeztetést.