2021. július 24. és 30. között technikai szünet várható. Ebben az időszakban mobil értékesítési és ügyintézési oldalainkon és folyamatainkon dolgozunk, hogy a jövőben a lehető legjobb élményt nyújthassuk neked!
Július 24-ig továbbra is válogathatsz ajánlatainkból és intézheted szolgáltatásoddal kapcsolatos ügyeid. Július 30. éjféltől pedig egy még személyre szabottabb, még jobb felületen találkozhatunk!

Mire számíthatok a szünet különböző időszakaiban?

Július 14-től

Szünet a feltöltőkártyás SIM kézbesítésben

A szünet idején a feltöltőkártyás SIM kártyák kézbesítése a szokásosnál (2-4 munkanap) több időt vesz igénybe. Rendelésed azonban most is leadhatod ide kattintva! A SIM kártya letiltás zavartalanul működik.

Július 19-től

Szünet a mobil webshopos vásárlásban

Online jelenleg nem tudsz mobil készüléket, szolgáltatást rendelni vagy módosítani előfizetéseden. Már megrendelt készülékeid július 24-ig kiszállítjuk! Otthoni vezetékes webshopunk zavartalanul működik!

Július 24-től

Szünet a mobilos ügyintézésben

Most nem tudod befizetni mobil számláid, de a befizetési határidőt meghosszabbítottuk! Egyenleged csak ATM-en keresztül tudod feltölteni! Üzleteinkben és telefonon is limitált az ügyintézés.

Július 30-án

Vége a szünetnek

Július 30-án éjfélkor megújul a My Vodafone Mobil online ügyfélszolgálatunk és a My Vodafone alkalmazásunk, hogy még könnyebben tudd kezelni mobil szolgáltatással kapcsolatos ügyeid!

Milyen Vodafone felületeket érint a szünet?

Szolgáltatásaink és a korábbi UPC ügyfelek vásárlási és ügyintézési folyamatai zavartalanul működnek.

Vodafone üzletek

Július 24. és 30. között személyesen, üzleteinkben sem tudunk segíteni számláid rendezésében, egyenleged feltöltésében, készüléked szervizelésében vagy készülék és szolgáltatás értékesítésében. Július 24. előtt, ha személyesen intéznéd el ügyeid, találd meg a hozzád legközelebbi üzletet!

Webshop

Online webshopunkban a szünet időszaka alatt nem tudsz új készüléket vagy szolgáltatást rendelni, illetve nem tudod meglévő előfizetésedet meghosszabbítani. Július 19-ig az online rendelés zavartalanul működik, találd meg a neked való ajánlatot most!

My Vodafone fiókok és alkalmazás

My Vodafone Mobil online ügyfélszolgálatunk, My Vodafone alkalmazásunk, és Easy Rider alkalmazásunk a szünet alatt nem elérhető.
My Vodafone Otthoni fiókodat a szünet nem érinti.

Előfizetés megrendelése, módosítása

A mobil előfizetések megrendelése, hosszabbítása, módosítása online július 19-től, üzleteinkben július 24-től szünetel!

Számlabefizetés

Számláid online kiegyenlítésére július 24. és 30. között nincs lehetőség. A postai csekkes és a banki átutalásos számlabefizetés folyamatos. Számláid befizetési határidejét meghosszabbítjuk, így ePack kedvezményed sem fogod elveszíteni, ha a szünet után egyenlíted ki tartozásod. A könyvelési idő hosszabb lehet. A szünet időszakában nem korlátozzuk szolgáltatásod.

Feltöltőkártyás egyenlegfeltöltés, adategyeztetés

Július 24. és 30. között ATM-en, illetve postákon, benzinkutakon és újságárusoknál kihelyezett POS terminálokon keresztül tudod feltölteni egyenleged. Ebben az időszakban az ügyintézés üzleteinkben is szünetel. Amennyiben az adategyeztetés hamarosan aktuális számodra, ne felejtsd el július 24-ig megtenni ezt. Tovább az adategyeztetéshez.

Készülékgarancia és -szerviz

Július 24. és 30. között a készülékeddel kapcsolatos ügyintézésre sincs lehetőség, így ebben az időszakban nem tudunk új készülékbiztosítást kötni neked vagy elindítani készülékjavítási, kárrendezési igényed.

Mobilos vásárlás

Az olyan mobilvásárlással elérhető extrák és kiegészítő szolgáltatások mint az autópálya-matrica vásárlás, parkolás indítása és leállítása, lottózás semmilyen felületen keresztül nem érhető el (SMS rendeléssel sem).

Roaming - külföldi használat

A szünet alatt a roaming szolgáltatást nem tudod aktiválni. Amennyiben éppen a szünetünk alatt tervezel külföldre utazni, már előtte küldd el a ROA szót SMS üzenetben a 1270-re és aktiváld a roaming szolgáltatásunkat! Az aktuális díjszabásokról itt tájékozódhatsz:
Vodafone EU Roaming
Világ Napijegy
Forgalmi díjas árszabás

További vásárlással és ügyintézéssel kapcsolatos információk

Tudj meg többet!

Miért van szükség a szünetre?

A szünetre azért van szükség, mivel konvergens és a digitalizáció mellett elkötelezett szolgáltatóként szeretnénk ügyfeleinket a legmagasabb szintű kiszolgálásban részesíteni és az ügyintézést a jövőben még gördülékenyebbé tenni.
Az okozott kellemetlenségekért elnézést kérünk!

Mi történik a szünet után?

A szünet után megújul a My Vodafone Mobil online ügyfélszolgálatunk és a My Vodafone alkalmazásunk, hogy még könnyebben tudd kezelni mobil szolgáltatással kapcsolatos ügyeid! Jelentkezz be újra, hogy minden új funkciót zavartalanul használhass. Tudj meg többet az új bejelentkezésről és szerepkörökről!

További információk

Általános kérdések
Vásárlás
Számlázás, egyenleg
Szerződéses ügyintézés
Technikai támogatás