Digitális mumus című videós interjúsorozatunkban hazai vállalkozók személyes történetein keresztül mutatjuk be, hogy a digitalizáció nem ördögtől való.
A sorozat második részében Debreczeni Dóra személyi edzőt kérdeztük arról, milyen digitális mumusokkal kellett megküzdenie vállalkozása életében. A közösségi médiában @debreczenidora több mint 68 ezer követővel büszkélkedhet, a pandémia időszakában online edzésein több mint 200-an vettek részt. A vállalkozóval Mándó Milán, a minner.hu újságírója készített interjút.
A videóban Debreczeni Dóra elmeséli:
A koronavírus-járvány alatt hogyan váltott sikeresen digitális működésre, amellyel nemcsak életben tartotta vállalkozását, hanem rohamosan fejlődött is.
Miért tartja elsődleges szempontnak a minőséget az online edzések streamelése során, és hogyan sikerült ezt biztosítania.
Miért döntött az edzések élő streamelése mellett, és milyen visszajelzéseket kapott.
Honnan szerez ügyfeleket.
Milyen tervei vannak a jövőre nézve, mely digitális területeken szeretné még fejleszteni vállalkozását, illetve hogyan tartja ő maga a lépést a digitalizáció rohamos fejlődésével.
Mi a véleménye a közösségi médiáról, és hogyan használja a felületeket vállalkozóként.
Nézd meg a Digitális Mumus interjúsorozat többi részét is! Az első epizódban dr. Árvai Anita, a Veganeeta megálmodója, a Veganeeta Home nevű, 100%-ban növényi ételeket, italokat kínáló étterem és specialty kávézó alapítója mesélt saját digitális mumusairól, a második részben Beh Mariann Bazsalikomos kert nevű vállalkozásának történetét ismerheted meg, míg a harmadik epizódban Szalai Dóra, a Chez Dodo Artisan Macarons alapítója tartogat számodra izgalmas kulisszatitkokat.