Digitális mumus című videós interjúsorozatunkban hazai vállalkozók személyes történetein keresztül mutatjuk be, hogy a digitalizáció nem ördögtől való.
A sorozat negyedik részében a Chez Dodo kulisszatitkaiba engedünk betekintést. A macaron manufaktúra egyik legfontosabb pillére a személyes jelenlét, de a digitalizáció is a kezdetektől fogva szerves része a vállalkozásnak. Videónkban maga Szalai Dóri, a @chezdodomacaron megálmodója meséli el, hogyan erősítheti egymást ez a két látszólag egymásnak ellentmondó tényező. A vállalkozóval Mándó Milán, a minner.hu újságírója készített interjút.
A videóban Szalai Dóri elmeséli:
Honnan indult a Chez Dodo.
Milyen előnyei vannak az aktív közösségi média jelenlétnek.
Milyen szempontokat vettek figyelembe a saját webshop indításakor.
Hogyan igyekeznek kimaxolni a szezonális időszakokat.
Milyen digitális eszközöket és alkalmazásokat használnak a munkafolyamatok optimalizálásához.
Miben segíti őket a versenytársfigyelés.
Milyen terveik vannak a jövőre nézve.
Nézd meg a Digitális mumus interjúsorozat többi részét is! Az első epizódban dr. Árvai Anita, a Veganeeta megálmodója, a Veganeeta Home nevű, 100%-ban növényi ételeket, italokat kínáló étterem és specialty kávézó alapítója mesélt saját digitális mumusairól, a második részben Debreczeni Dóra személyi edző vállalkozásának történetét ismerheted meg, míg a harmadik epizódban Beh Mariann, a Bazsalikomos kert tulajdonosa tartogat számodra izgalmas kulisszatitkokat.