Ismerd meg @chezdodomacaron digitális mumusait!

Digitális mumus című videós interjúsorozatunkban hazai vállalkozók személyes történetein keresztül mutatjuk be, hogy a digitalizáció nem ördögtől való.

A sorozat negyedik részében a Chez Dodo kulisszatitkaiba engedünk betekintést. A macaron manufaktúra egyik legfontosabb pillére a személyes jelenlét, de a digitalizáció is a kezdetektől fogva szerves része a vállalkozásnak. Videónkban maga Szalai Dóri, a @chezdodomacaron megálmodója meséli el, hogyan erősítheti egymást ez a két látszólag egymásnak ellentmondó tényező. A vállalkozóval Mándó Milán, a minner.hu újságírója készített interjút.

A videóban Szalai Dóri elmeséli:

  • Honnan indult a Chez Dodo.

  • Milyen előnyei vannak az aktív közösségi média jelenlétnek.

  • Milyen szempontokat vettek figyelembe a saját webshop indításakor.

  • Hogyan igyekeznek kimaxolni a szezonális időszakokat.

  • Milyen digitális eszközöket és alkalmazásokat használnak a munkafolyamatok optimalizálásához.

  • Miben segíti őket a versenytársfigyelés.

  • Milyen terveik vannak a jövőre nézve.

Nézd meg a Digitális mumus interjúsorozat többi részét is! Az első epizódban dr. Árvai Anita, a Veganeeta megálmodója, a Veganeeta Home nevű, 100%-ban növényi ételeket, italokat kínáló étterem és specialty kávézó alapítója mesélt saját digitális mumusairól, a második részben Debreczeni Dóra személyi edző vállalkozásának történetét ismerheted meg, míg a harmadik epizódban Beh Mariann, a Bazsalikomos kert tulajdonosa tartogat számodra izgalmas kulisszatitkokat.

Megnézem

Legfrissebb cikkek a témában