Jogellenes tartalom bejelentése és
kapcsolattartói pontok

Mi a Vodafone-nál kifejezett figyelmet fordítunk arra, hogy szolgáltatásaink során mindig a jogszabályoknak megfelelően járjunk el, és erre bátorítjuk szolgáltatásaink előfizetőit is. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a szolgáltatásaink használata során más igénybe vevő által megosztott jogellenes tartalmakat, vagy az Általános Szerződési Feltételeinkbe ütköző magatartást észlelsz. Ha ilyen jogellenes tartalmat vagy magatartást találsz a szolgáltatásaink használata közben, a következő módon tudod ezt felénk jelezni:

Dedikált kapcsolattartó pont: e-mail (jogellenestartalom@vodafone.com) – Küldj egy e-mail-t, megjelölve, hogy pontosan milyen problémát észleltél.

Mindkét bejelentést megteheted magyar vagy angol nyelven is.

Kérjük figyelj rá, hogy bejelentésed minden esetben tartalmazza azokat az adatokat, amikből kiderül, hogy a bejelentéssel érintett tartalom miért minősül jogellenes tartalomnak, vagy miért sérti az Általános Szerződési Feltételeinket. Egy bejelentésben egy jogellenes tartalom több elemét is bejelentheted. A bejelentésben lehetőséged van részletes magyarázatot írnod, az információ pontos helyét megjelölnöd (URL), vagy szükség esetén a jogellenes tartalom azonosítását lehetővé tevő egyéb információt megosztani velünk.

Bejelentésedet annak beérkezése után megvizsgáljuk, és ha azt állapítjuk meg, hogy a bejelentett tartalom valóban kifogásolható, akkor megtesszük a szükséges intézkedéseket a tartalom eltávolítása vagy elérhetetlenné tétele érdekében.

Amennyiben bejelentéskor megadtad elérhetőséged, úgy a meghozott döntésről és az esetleges intézkedésekről, valamint a jogorvoslati lehetőségekről e-mailben értesítünk. A bejelentést magánszemélyként vagy szervezet nevében is megteheted. Tájékoztatunk, hogy a bejelentésed elbírálásához automatikus döntéshozatali eszközöket nem használunk.

A lehetséges intézkedésekről további tájékoztatást találsz az ÁSZF-ünkben is.

A bejelentés során megadott személyes adataid kezeléséről itt találod meg adatvédelmi tájékoztatónkat.

Kijelölt kapcsolattartási pont tagállami hatóságoknak, EU Bizottságnak és Digitális Szolgáltatások Európai Testületének: riportdsa@vodafone.com

Az elektronikus kapcsolattartó pontot a Vodafone-nal egyedi kapcsolatban álló megbízható bejelentők és szakmai szervezetek is igénybe vehetik.

A kapcsolattartó pont hivatalos nyelvei a magyar és az angol.

Ez az oldal az EU digitális szolgáltatásokról szóló rendelet (EU 2022/2065 rendelet) valamint a digitális szolgáltatások egységes piacáról szóló EU irányelvnek (2000/31/EK irányelv) való megfelelést szolgálja.

Jogellenes tartalom bejelentése