A Vezetékes telefonszám szolgáltatás és a Fax e-mailben szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy az Előfizető rendelkezzen Vodafone hang előfizetéssel. A Vezetékes telefonszám szolgáltatás és a Fax e-mailben szolgáltatás egy előfizetésre együttesen nem vehető igénybe, ugyanakkor egy üzleti ügyfél több előfizetésére is igényelhető.
További részletek
A Vezetékes telefonszám szolgáltatás és a Fax e-mailben szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy az Előfizető rendelkezzen Vodafone hang előfizetéssel. A Vezetékes telefonszám szolgáltatás és a Fax e-mailben szolgáltatás egy előfizetésre együttesen nem vehető igénybe, ugyanakkor egy üzleti ügyfél több előfizetésére is igényelheti. Ugyanaz a vezetékes telefonszám nem használható egyidejűleg hívások és faxüzenetek fogadására.
A vezetékes telefonszám körzetszámának meg kell egyeznie az Előfizető székhelyének vagy telephelyének földrajzi címéhez tartozó körzetszámmal.
A vezetékes telefonszám szolgáltatás műszaki megvalósításából adódóan a vezetékes telefonszámmal nem működik együtt POS modem, vezetékes vonalra kötött riasztó, analóg telefon, illetve ISDN eszköz, illetve semmilyen egyéb, a helyhez kötött telefon szolgáltatást, mint fizikailag is vezetékes hálózaton elérhető szolgáltatást igénylő szolgáltatás (kizárt szolgáltatások).
A havidíjban foglalt percekből fel nem használt percek a következő számlázási időszakra nem vihetők át. Az opcióban foglalt díjmentes percek felhasználása után a további hívások, valamint (a számlázási időszak kezdetétől) minden egyéb irányú hívás számlázása a tarifacsomag percdíjai és számlázási egysége alapján történik. Külföldön a mindenkori Roaming díjszabás érvényes.
Az Üzleti ÁSZF 5. számú Akciók melléklet 2.1. pontjában szereplő Hűségkedvezmény akció keretein belül azon üzleti Előfizetők, akik a Vezetékes telefonszám szolgáltatásra 2 év határozott idejű előfizetést kötnek vagy további 2 év határozott idejű szerződéssel hosszabbítanak, a szolgáltatást a fent megjelölt kedvezményes havidíjjal vehetik igénybe a határozott időtartam lejártáig
A Vezetékes telefonszám szolgáltatás részletes leírása az Üzleti ÁSZF 3.1.2.38. pontjában található, az árazásra vonatkozó további információk az Üzleti ÁSZF 1. számú Díjszabás melléklet 3.15. pontjában szerepelnek.
Az Irodai Díjcsomag tökéletes választás, ha elsősorban vezetékes számokat hív.
Havidíj (Hűségkedvezmény akcióval, 2 éves szerződéssel)
Percdíj belföldi vezetékes irányba
Lebeszélhető perc belföldi vezetékes irányba
Cégen belüli telefonos beszélgetések (asztali telefonról mobilra is)
750 Ft
7,5 Ft
200
Díjmentes
Csomagok, amelyekkel igénybe vehető: Business EU RED, Business EU Group, Business EU, Business RED EU, Business Group EU, Vodafone Business Smart vagy Vodafone Business RED.
Igénybe vesz cége vezetékes szám szolgáltatást? Válasszon Irodai Díjcsomagjához asztali készüléket!
9 990 Ft Huawei F617 Asztali készülék
További díjak
Mobil irányba indított hívás: 49 Ft (bruttó) (másodperc alapú számlázással)
SMS: 49 Ft (bruttó)
Nemzetközi SMS: 98 Ft (bruttó)
További részletek
Az Irodai díjcsomagot kizárólag (új és meglévő), utólag fizető előfizetést kötő Kisvállalati Előfizetők vásárolhatják, amennyiben rendelkeznek vagy ezzel a tarifacsomaggal egyidejűleg megkötnek legalább egy Business EU RED, Business EU Group, Business EU, Business RED EU vagy Business Group EU, Vodafone Business Smart vagy Vodafone Business RED előfizetést, továbbá legalább egy Vezetékes telefonszám 1000 vagy Vezetékes telefonszám 200 vagy Vezetékes telefonszám Basic szolgáltatásra is előfizetnek. A tarifacsomag az alábbi feltételek mellett vehető igénybe:
Kötelező hozzá Vodafone asztali telefont vásárolni- megyegyezés alapján ettől a felek eltérhetnek-, kizárólag SIM kártya vásárlása mellett nem elérhető;
Az Irodai díjcsomag keretében vásárolt SIM kártyák kizárólag a Vodafone-tól megvásárolt asztali telefonnal használhatók;
Az Irodai díjcsomag keretében vásárolt SIM kártyák darabszáma maximum az Előfizető céges előfizetéseinek 10%-át érheti el.
Hanghívások esetén a számlázás 1 másodperc alapú. A havidíjban foglalt, de fel nem használt leforgalmazható perc, illetve adatforgalom nem vihető át a következő számlázási időszakra, más személyre-, illetve más kapcsolási számra nem ruházható át, és más szolgáltatásra sem használható fel. A kedvezmények kizárólag belföldön vehetők igénybe.
Az Üzleti ÁSZF 5. számú Akciók melléklet 2.1. pontjában szereplő Hűségkedvezmény akció keretein belül azon üzleti Előfizetők, akik az Irodai díjcsomag szolgáltatásra 2 év határozott idejű előfizetést kötnek vagy további 2 év határozott idejű szerződéssel hosszabbítanak, a szolgáltatást a fent megjelölt kedvezményes havidíjjal vehetik igénybe a határozott időtartam lejártáig
Az Irodai díjcsomag szolgáltatás részletes leírása az Üzleti ÁSZF 3.1.2.38. pontjában található, az árazásra vonatkozó további információk az Üzleti ÁSZF 1. számú Díjszabás melléklet 2.1.10. pontjában szerepelnek. Az Irodai díjcsomag szolgáltatáshoz igénybe vett vezetékes telefonszám szolgáltatásra az Üzleti ÁSZF 3.1.2.38. pontjában részletezett feltételek vonatkoznak.
A Vodafone Fax e-mailben szolgáltatással könnyedén fogadhatja a beérkező faxokat és faxolhat Ön is.
Havidíj (Hűségkedvezmény akcióval, 2 éves szerződéssel)
Felhasználható perc
Minden további perc
2 000 Ft
1 000 (havi körülbelül 200-300 fax)
7,5 Ft
A Vezetékes telefonszám szolgáltatás és a Fax e-mailben szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy az Előfizető rendelkezzen Vodafone hang előfizetéssel. A Vezetékes telefonszám szolgáltatás és a Fax e-mailben szolgáltatás a Vodafone hang előfizetéshez külön-külön, illetve együttesen is igénybe vehető.
További részletek
A felhasználható percek igénybe vehetőek faxolásra bármely belföldi, nem emelt díjas vezetékes hálózat irányába. A Vezetékes telefonszám szolgáltatás és a Fax e-mailben szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy az Előfizető rendelkezzen Vodafone hang előfizetéssel. A vezetékes telefonszám szolgáltatás és a Fax e-mailben szolgáltatás nem vehető igénybe ugyanazon előfizetői számon.
A havidíjban foglalt percekből havonta fel nem használt percek a következő számlázási időszakra nem vihetők át. Ezen percek hanghívásra át nem válthatók, hanghívásra fel nem használhatók. A kimenő Fax hívások árazása 1 másodperces egységekben történik. A Fax fogadás díjmentes. Külföldön a mindenkori Roaming díjszabás érvényes.
Az Üzleti ÁSZF 5. számú Akciók melléklet 2.1. pontjában szereplő Hűségkedvezmény akció keretein belül azon üzleti Előfizetők, akik a fax e-mailben szolgáltatásra 2 év határozott idejű előfizetést kötnek vagy további 2 év határozott idejű szerződéssel hosszabbítanak, a szolgáltatást a fent megjelölt kedvezményes havidíjjal vehetik igénybe a határozott időtartam lejártáig
A fax e-mailben szolgáltatás részletes leírása az Üzleti ÁSZF 3.1.2.39. pontjában található, az árazásra vonatkozó további információk az Üzleti ÁSZF 1. számú Díjszabás melléklet 3.16. pontjában szerepelnek. A Fax e-mailben szolgáltatáshoz igénybe vett vezetékes telefonszámra az Üzleti ÁSZF 3.1.2.38. pontjában részletezett feltételek vonatkoznak.
A Vodafone Iroda Alközpont segítségével az irodában mindig a megfelelő kollégánál csörög az asztali vagy mobil telefon, így nincs vesztett hívás és üzlet.
A Vodafone Iroda Alközpont főbb funkciói
Vezetékes és mobil központi számokra érkező hívások cégre szabott kezelése
Asztali vagy hagyományos SIM kártyás készülék, mint mellékek kiszolgálása és összekötése
Asztali telefonok és céges mobilok egymás közötti díjmentes hívása
2 éves szerződéssel A feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
PROFI1
PROFI2
PROFI3
Egyidejű bejövő hívások maximális száma
2 db
4 db
6 db
Központi számok
13 000 Ft /hó
legfeljebb 4 db szám
26 000 Ft /hó
legfeljebb 8 db szám
33 000 Ft /hó
legfeljebb 10 db szám
Mellékek opció
3 000 Ft /hó - legfeljebb 1-5 db mellék 6 000 Ft /hó - legfeljebb 6-10 db mellék 8 000 Ft /hó - legfeljebb 11-15 db mellék 10 000 Ft /hó - legfeljebb 16-20 db mellék
Csengetési sorrend Párhuzamos vagy lineáris csengetés
(Részletek)
0 Ft /hó
Nem veszítek hívást opció Megadhatja, hogy melyik telefonszámon csengjen tovább a hívás, ha a csengetett csoportban senki nem vette fel (akár csoporton kívül is)
0 Ft /hó
Hangbemondás opció, cégre szabva A hívó fél a központi szám felhívásakor egyedileg beállított magyar nyelvű üdvözlőszöveget hall
500 Ft /hó
Hívásnapló opció Internetes felületen láthatja, hogy a központi számokra érkező hívásokból melyeket fogadta, melyeket nem, kiket kell visszahívni.
3000 Ft /hó
Egyszintű menürendszer - Maximum 5 db menüpont, azonos csengetési sorrendben
2000 Ft /hó
Hangrögzítés opció (bejövő hívások rögzítésére) Minden központi telefonszámra érkező hívásra érvényes Hang file-ok tárolási ideje: 6 hónap
6500 Ft /hó
13000 Ft /hó
19500 Ft /hó
Munkaidő kezelés beállítása opció Beállítható, hogy a telefonközpont milyen időszakban fogadjon hívásokat
2500 Ft /alkalom
Csengetési sorrend
Párhuzamos csengetés: Minden mellék egyszerre csörög, így bármely csengetett mellék fogadhatja a hívást.
Lineáris csengetés: A mellékek előre beállított sorrend szerint csöngenek. A csengetést mindig a programozási sorrend szerinti első mellékkel kezdi a rendszer, függetlenül attól, hogy az adott mellék fogadott-e már hívást vagy sem.
További részletek
A szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy az Előfizető legalább 1 darab hang alapú mobil rádiótelefon szolgáltatással rendelkezzen a Vodafone-nál, mely a központi telefonszám kialakításához szükséges. Kisvállalati Előfizetők a központi szám előfizetést új előfizetésként vehetik igénybe, a szolgáltatás díjcsomagváltással nem elérhető. A központi telefonszám Előfizetői Szerződés sajátossága, hogy a központi telefonszámhoz tartozó Előfizetői hozzáférési pontként nem kerül az Előfizetőnek SIM-kártya kiadásra. Szolgáltató felhívja az Előfizető figyelmét arra, hogy a szolgáltatás jellegéből fakadóan a Központi telefonszámról, akár mobil akár vezetékes telefonszám, hívás indítása nem lehetséges, a központi telefonszámon kizárólag hívásfogadás lehetséges. A mellék(ek)hez rendelt telefonszámról mind hívásfogadás, mind hívásindítás lehetséges, a hívásindítás a Vodafone alközpont szolgáltatástól független. Amennyiben az Előfizető vezetékes telefonszámot kíván központi telefonszámként megadni, az a Vodafone alközpont szolgáltatáshoz a Vezetékes telefonszám szolgáltatással vehető igénybe a vonatkozó díjszabásban meghatározott díj ellenében azzal a kiegészítéssel, hogy amennyiben a vezetékes telefonszámhoz kapcsolódik lebeszélhetőség – a szolgáltatás műszaki megvalósításának sajátosságaiból fakadóan – nem vehető igénybe. A Vodafone alközponthoz tartozó mellék(ek)hez is kapcsolható vezetékes telefonszám. A mellék(ek)hez rendelt vezetékes telefonszámról mind hívásfogadás, mind hívásindítás lehetséges, a hívásindítás a Vodafone alközpont szolgáltatástól független. A mellék(ek)ről indított hívások esetében – amennyiben a hívószámkijelzés engedélyezett – a hívott félnél a mobil telefonszám jelenik meg. A Vezetékes telefonszám szolgáltatás feltételei és leírása az Üzleti ÁSZF 3.1.2.38. pontjában található. Kisvállalati Előfizetők esetén kizárólag nem osztható tarifacsomagok aktiválhatók mellékként. A rövid hívószámok az alközponton belül közvetlenül hívhatók, külső hálózatból kizárólag a központi telefonszámon keresztül érhetők el. A szolgáltatás virtuális alközponti megoldás, mely részben a Vodafone saját üzemeltetésében lévő eszközökön, részben harmadik fél üzemeltetésében lévő eszközökön valósul meg, az Előfizető telephelyén alközponti hardver (PBX) nincsen. Vodafone a Vodafone alközpont szolgáltatás nyújtása során harmadik személy közreműködését igénybe veheti. A Vodafone alközpont mellékeihez használt elektronikus hírközlő végberendezések kizárólag mobil rádiótelefonok vagy asztali mobil telefonok lehetnek, a Vodafone alközponthoz egyéb technológiájú végberendezés nem csatlakoztatható. A nem rendeltetésszerű használat esetén a Vodafone fenntartja magának a jogot, hogy előzetes figyelmeztetést követően korlátozza vagy megszüntesse a szolgáltatást. Amennyiben előfizető nem a Szolgáltatótól vásárolt eszközzel, vagy a Szolgáltatótól nem erre a célra vásárolt eszközzel kívánja igénybe venni a szolgáltatást, Szolgáltató kizárólag előzetes konzultációt követően és az eszköz megfelelősége esetén tudja garantálni a szolgáltatás megfelelő működését. A Szolgáltató felhívja az Előfizető figyelmét arra, hogy az IVR-ra érkező hívásokról a https://alkozpont.vodafone.hu oldalon elérhető Hívásnapló kizárólag azokat a hívásokat tartalmazza, amelyek a központi számon keresztül érkeztek az adott mellékre. A hívásnapló kizárólag 1 évnél nem régebbi fogadott hívásokat tartalmaz. A hívásátadás funkció használatához szükséges hívásátadásra alkalmas készülék, valamint az átadást kezdeményező előfizetésen aktívnak kell lennie a hívás átadás, hívástartás és a hívásvárakoztatás szolgáltatásoknak. A hívás átadása esetén a hívásért az adott mellékhez tartozó előfizetés díjcsomagjának megfelelő díjszabás alapján meghatározott díjat számlázza ki a Szolgáltató. Nem veszítek hívást opció megrendelésekor az Előfizető elfogadja, hogy a szolgáltatásban a 30 másodperces beállítás nem változtatható meg. Az opció megrendelésekor kizárólag az Előfizetőhöz tartozó, magyarországi, mobil előfizetés telefonszáma adható meg. Előfizető elfogadja, hogy amennyiben az opció keretében beállított telefonszámra a központi számról hívástovábbítás történik, az így indított hívások kimenő hívásnak számítanak és azok forgalmi díját a központi számként beállított előfizetés forgalmi díjai határozzák meg. A bejövő hívásokat a Vodafone Alközpont szolgáltatás a Munkaidő ellenőrzés opcióval a beállított időintervallumok alapján kezeli. Munkaidőben a hívás kicsörög, munkaidőn kívül hangbemondás hallható. A hét különböző munkanapjaihoz definiált időintervallumok nem különbözhetnek (a hétvégék munkaidőn kívüli időszaknak minősülnek, kivéve az államilag meghatározott hosszú hétvégék miatti munkanapok hétvégi ledolgozása esetén). Egy naphoz egy intervallum definiálható. A nemzeti ünnepek miatti mindenkori munkaszüneti napok esetében a zárva tartási működés kerül beállításra. Minden hívócsoportra megegyező beállítások lehetségesek, hívócsoportonként nem lehet állítani. A beállítások havonta legfeljebb egy alkalommal módosíthatók Hangrögzítés szolgáltatás megrendelésekor a Vodafone alközpont központi számára beérkező, mellékre sikeresen kikapcsolt hívás esetén a hívás rögzítésre kerül. A hívások a megrendelt időtartamon belül egy kétszintű autentikációt igénylő webes felületen visszakereshetőek, visszahallgathatóak, kiexportálhatóak. Az alközponti mellékekről kezdeményezett, valamint a mellékekre közvetlenül érkező hívások rögzítése nem lehetséges. A hívások rögzítése 0-24 órában történik, ez a beállítás nem változtatható. Vodafone felhívja az Előfizető figyelmét arra, hogy az Előfizető a Szolgáltatás használata során a végfelhasználóknak (pl. ügyintézőknek) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Info tv.) továbbá Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, továbbiakban: „GDPR”) meghatározott személyes adatainak adatkezelőjévé válhat, ebben az esetben adatkezelésének meg kell felelnie a jogszabályokban foglaltaknak, különösen a jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság, célhoz kötöttség, adattakarékosság, pontosság, korlátozott tárolhatóság, integritás és bizalmas jelleg, elszámoltathatóság, szükségesség és arányosság követelményének. A szolgáltatás keretében kizárólag azon SIM kártyákra vonatkozó személyes adatok megtekintésére jogosult az Előfizető, melyek felhasználója előzetesen írásban engedélyt adott erre, figyelemmel az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvényben írtakra. Az engedélyezés a megfelelően kitöltött felhasználói nyilatkozat felhasználó általi aláírásával írásban történik, és az előzetes engedély felhasználótól történő beszerzése az Előfizető felelőssége. Külföldi használat esetén a mindenkori Roaming díjszabás érvényes. További információk: Üzleti ÁSZF 3.1.2.40. valamint Üzleti ÁSZF 1.sz. Díjszabás melléklet 3.18.2.
Vezetékes szám megtartásaBiztosítjuk a számhordozást vezetékes telefonszámára. Nincs több nem fogadott hívás a vezetékes számon. Eldöntheti, hogy a beérkező hívásokat mobilon vagy vezetékes telefonon szeretné fogadni – mindezt hívásátirányítási díj nélkül.
Cégen belül belföldön 0 FtA céges telefonokon keresztül munkatársai belföldön 0 Ft-os percdíjért hívhatják egymást mobilon és vezetékes telefonon is.
Minden egybenTöbb szolgáltatás, egy szerződés – a Vodafone-nál mindent elintézhet egy helyen. Így cégét hatékonyan és költségtudatosan vezetheti.
Megrendelés és további info
Amennyiben személyre szabott ajánlatot szeretne kérni és már ügyfelünk, kérjük, hívja vállalati kapcsolattartóját vagy a 1270 -es telefonszámot.
Regisztrációmmal hozzájárulok, hogy a kapcsolattartóként általam képviselt vállalkozással kapcsolatos információkat, illetve kapcsolattartóként megadott személyes adataimat a Vodafone Magyarország Zrt. kezelje és ennek alapján cégre szabott ajánlatok továbbítása, illetve marketing tevékenysége, kapcsolattartás, közvetlen üzletszerzési célú megkeresések és tájékoztatás céljára telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési úton (pl. sms, mms, e-mail) kezelje és használja fel. Tudomásul veszem, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. 1476 Budapest, Pf.: 350. postai és az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com elektronikus címeken keresztül kérhetem a nyilvántartott személyes adataim törlését, módosítását, illetőleg a kezelt adatokról való tájékoztatást. Adatkezelési tájékoztató