a havidíj levonása minden hónapban automatikusan megtörténik
a fizetési határidő előtt számlalevélben értesítünk a levonásra kerülő összegről
a díjak változásával kapcsolatos összes ügyintézés a Vodafone Magyarország Zrt. feladata
limitösszeg megadásával kontrollálhatod a kifizetéseket
Hogyan válthatom fizetési módomat csoportos beszedésre?
Ha a leggyorsabban szeretnél eljárni, keresd fel bankodat és igényeld a csoportos beszedési megbízást vagy állítsd be netbankodon keresztül!
Az ügyintézéshez szükséged lesz:
számlafizető azonosítódra és
a GIRO kódra: A11895927; *(29-es körzetbeli ügyfeleinknél: A10935848T244)
Jó tudnod! A számlakiállítás után kért csoportos megbízásra való átállás csak a következő havi számládnál lép életbe.
QR kódos fizetés
Hagyományos bankkártyáddal is fizethetsz mobilodon keresztül. Ehhez töltsd le az operációs rendszerednek megfelelő iCsekk alkalmazást, majd olvasd be a csekken található QR kódot!
Banki átutalás
Hagyományos bankkártyáddal is fizethetsz mobilodon keresztül. Ehhez töltsd le az operációs rendszerednek megfelelő iCsekk alkalmazást, majd olvasd be a csekken található QR kódot!
Eseti vagy rendszeres banki megbízással is rendezheted számláidat. Bízd meg bankodat az összeggel és az utalás időpontjával.
Jó tudnod! A Vodafone Otthoni szolgáltatás minden ügyfele számára egyedi bankszámlaszámot biztosít, ezt megtalálod a havi számlaleveleden.
A közlemény rovatban tüntesd fel 10 jegyű számlafizető azonosítód.
Ha külföldről szeretnél utalni:
Bankszámlaszámunk: 16300000-04009163-90106414
IBAN: HU19 BIC
SWIFT: DEUTHU2BXXX
My Vodafone alkalmazásban
Az Egyenlegem opció alatt lehetőséged van akár egyetlen gombnyomással kiegyenlíteni vagy letölteni számláid és áttekinteni számlatörténeted.