Elérhetőségeink

Vodafone Mobil Ügyfélszolgálat
Vodafone hálózatából, belföldről díjmentesen: 1788
Külföldről: 1788 vagy +36 70 700 1788 (normál díjjal hívható)
Vodafone Vezetékes Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Munkanapokon 8:30-17:00
Vodafone hálózatából, belföldről díjmentes (Csak regisztrált kapcsolattartók számára elérhető. Amennyiben nincs regisztrált kapcsolattartóként megadva, kérjük töltse ki az egyedi kapcsolattartó módosítási nyilatkozatot, melyet ügyfélszolgálati kollégánktól tud igényelni): 06 80 980 847
Hibabejelentés: 06 80 980 847 (majd 2-es menü)
Külföldről díjmentesen: 1702

Ügyfélszolgálat Bérelt vonali internet esetén
Munkanapokon 8:30-17:00
Bérelt vonali szerződés esetén belföldről díjmentesen: 1420/1788 (majd 4-es menü)
Bérelt vonali szerződés esetén külföldről díjmentesen: 1702
Bérelt vonali szerződés esetén hibabejelentés: 1420/1788 (majd 2-es menü)
Korlátozáskezelés
Mobil Korlátozáskezelés:
1750 vagy +36 70 700 1750 (Vodafone hálózatából, belföldről díjmentesen hívható munkanapokon 08:30 - 19:30 között)
A 1750 hívószám nem minősül az ÁSZF 1.2. szerinti, ügyfélszolgálati elérhetőségnek.

Vezetékes Korlátozáskezelés:
+36 1 798 88 88 (normál díjjal hívható, munkanapokon 08:30 - 17:00 között)
A +36 1 798 88 88 hívószám nem minősül az ÁSZF 1.2. szerinti, ügyfélszolgálati elérhetőségnek.
Online kapcsolatfelvétel
Vegye fel velünk a kapcsolatot online ide kattintva. Az oldalon válassza ki, hogy milyen ügyben tudunk segíteni, és adja meg adatidat, így meggyorsítva az ügyintézés folyamatát. Ha mégis másképp intézné ügyeit, a corporate.hu@vodafone.com vagy vipuzleti.hu@vodafone.com e-mail címre is írhat nekünk levelet.
Üzleteink
Találja meg az Önhöz legközelebbi üzletet ide kattintva.
Levelezési cím
Vodafone Mobil Szolgáltatás esetén: Vodafone Magyarország Zrt. 1519 Budapest, Pf. 543.