Fluidra,
(uszodatechnika)

Sokan nem is gondolják mennyi munka előzi meg az első csobbanást egy medencénél: tervezés, gyártás, szerelés. A Fluidra csapata mindig alapos munkát végez, elég időt áldozva az ügyfelekre. Emiatt viszont sokszor voltak elveszett hívásaik. A Vodafone Iroda Alközpont szolgáltatással növelték elégedett vásárlóik számát, foglalt szám esetén ugyanis átkapcsol a rendszer egy szabad értékesítőhöz.

Consent Hungary,
villamossági kis- és nagykereskedés

„Költőien azt mondanám, hogy mi fényt viszünk az emberek életébe" - mondja Barta József, a vevőket 5 üzletben kiszolgáló villamossági kis- és nagykereskedés ügyvezetője. És mivel egyre több ember életébe „visznek fényt", költözniük kellett egy nagyobb telephelyre, amelynek gördülékeny lebonyolításában a Vodafone Iroda szolgáltatás is segített. A vevők az új helyen is a megszokott telefonszámon érhetik el a céget, miközben a bejövő hívások a munkatársak mobiljaira érkeznek. Ez utóbbi azért is lényeges, mert a Consent legnagyobb erőssége, hogy a legtöbb vevővel személyes viszonyt ápolnak kollégáik, így fontos, hogy ne csak az üzletek nyitvatartási idejében legyenek elérhetőek partnereik számára.

FNT Projekt

„A mi életünk az acél körül forog" – mondja az FNT Projekt vezetője, Bucz Attila vegyipari gépész. Számára az a legizgalmasabb, ahogy a megrendelő kívánsága, testet ölt: ahogy kollégáival együtt az elképzelést „lefordítják" az anyag nyelvére. Ehhez a cég huszonhat munkatársának napi szinten kommunikálnia, egyeztetnie kell – akár a telephelyen, akár más városban dolgoznak éppen. A Vodafone Iroda szolgáltatás segítségével ügyfeleik egy központi, vonalas számon is elérhetik őket. A hívás díjmentesen átkapcsolható bármelyik mobilszámukra, így egyetlen bejövő hívást sem vesztenek el, ráadásul cégen belül ingyen beszélnek egymással. Ami pedig igazán megkönnyíti az életüket, az az, hogy a mobilok és az asztali készülék forgalmáról egy számlát kapnak.

Ambrózia Pékség
(és Cukrászat)

A hely, ahol sosem áll le a munka: az Ambrózia cukrászatában reggel hattól a hölgyek készítik elő a süteményeket, ők váltják az éjjel dolgozó pékeket – meséli Illés Tamás a cég ügyvezetője. A megrendelések egy központi vezetékes számra érkeznek be, amely a Vodafone jóvoltából nem egy asztali készüléken csörög, hanem egy mobiltelefonon. Emiatt a hívásokat rögzítő kollega nincs az irodához kötve, a számot bárhol felveheti az üzem területén. Sőt, ha valamiért szükség lenne rá, a hívás díjmentesen átirányítható más mobilszámokra is, hogy egy megrendelőjük se maradjon sütemény vagy pékáru nélkül.

Pizza Aqua

A pápai uszoda büféjéből indult a Pizza Aqua nevű vállalkozás története: innen kezdtek el pizzát házhoz szállítani. Akkor négy-öt emberrel dolgoztak, mára majdnem húsz főre bővült a munkatársak száma. A Vodafone megoldásával sokat spórolnak azzal, hogy egymás között ingyen beszélnek, a könyvelést pedig egyszerűsíti, hogy összesen egy számlát kapnak. A legfontosabb szolgáltatásnak mégis az átirányítást tartják, mivel a rendeléseik nagy része vonalas számon érkezik, így ha az egyik vonal foglalt, automatikusan átcsörög a hívás egy másikra, emiatt egy bejövő megrendelést sem veszítenek el. „Számunkra minden telefoncsörgés egy elismerés, elismerés a munkánkért" – vallja Petrákovics Ádám ügyvezető helyettes.