Hívd a belföldről díjmentesen hívható 1788-as számot az incidenst követő 8 napon belül, és eszközbiztosítási csapatunknál igényelj kárszámot.
Mentsd le adataidat!
Előfordulhat, hogy az eszközön tárolt adatokat (pl. telefonszámok, képek) a javítás során törölni kell, ezért minden esetben végezz biztonsági mentést. Technikai segítségért fordulj az eszközöd gyártójához és kövesd iránymutatását.
Távolítsd el a zárolást!
Mielőtt leadnád az eszközöd, vedd le a zárolásokat (pl. PIN-kód, arcfelismerés). Kérdés esetén kövesd a gyártó iránymutatását.
Lopás esetén a kapott kárszámmal keresd fel üzleteink egyikét és hozd magaddal a rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányát (ami tartalmazza az IMEI vagy szériaszámot). Az önrész kifizetése után új eszközödet átadjuk a helyszínen.
Sérült eszköz esetén kérjük vidd be üzleteink egyikébe az eszközt a kapott kárszámmal együtt. Az önrész kifizetése után eszközöd szervizbe kerül. A javítási folyamatot szervizfigyelő oldalunkon követheted, de SMS-ben is értesítünk, amikor átveheted javított vagy cserélt eszközödet.
Eszközödet elsősorban javítani fogjuk, amennyiben nem lehetséges, cseréljük számodra.
Fontos! A káresemény elindítása előtt rendezd lejárt számláidat!
A Vodafone Care eszközbiztosítással - globális lefedettségünknek köszönhetően - bárhol is légy, eszközöd mindig biztosítva van!
Két biztosítási csomag, az Alap+ és az Extra+ közül választhatsz.
Mindkettő fedezetet nyújt az alábbi káreseményekre:
A választott biztosítási csomagtól függően - kárigényed telefonos bejelentése és elbírálása után - az önrész kifizetése ellenében - mi megjavíttatjuk vagy kicseréljük az eszközödet.
Extra+ díjcsomag választása esetén lopásra, rablásra, betörésre és jogosulatlan hálózati díjakra is fedezetet nyújt a biztosítás.
Lakossági ügyfelünk vagy?