My Vodafone alkalmazás

Töltsd le innen

Töltsd le az alkalmazást az Google Play Store-ból!
Töltsd le az alkalmazást az App Store-ból!

Az alkalmazás segítségével könnyen és gyorsan ellenőrizheted vagy elintézheted mobilszolgáltatásoddal kapcsolatos ügyeid.

My Vodafone alkalmazás
Számlabefizetés

Számlabefizetés

Az Egyenlegem opció alatt lehetőséged van akár egyetlen gombnyomással kiegyenlíteni vagy letölteni számláid és áttekinteni számlatörténeted.

Egyenlegfeltöltés

A Feltöltés opció kiválasztásával ellenőrizheted és feltöltheted aktuális egyenleged. Mentsd el családtagjaid adatait, hogy könnyedén feltölthesd az ő egyenlegüket is!

Egyenlegfeltöltés

JóDolgok

Lépj be a JóDolgok világába az extra előnyökért és meglepetésekért! Nyomj a képernyő alján lévő Vodafone logóra és válaszd ki a JóDolgokat, hogy megtaláld a piros borítékod!

JóDolgok háttér

Adatvásárlás

A Net opció alatti Adatcsomagok segítségével könnyen kiválaszthatod a neked megfelelő egyszeri vagy megújuló adatkeretet. Ha mégis kifogynál, vásárolj extra adatot egyszerűen!

Adatvásárlás

Fedezz fel még többet

Egyedi ajánlatok
Vodafone Pass
Szolgáltatásaim
Egyedi ajánlatok
Vodafone Pass
Szolgáltatásaim
Egyedi ajánlatok
Vodafone Pass
Szolgáltatásaim

Töltsd le innen vagy küldd el SMS-ben az ,,App’’ szót a 1270-re

Töltsd le az alkalmazást az Google Play Store-ból!
Töltsd le az alkalmazást az App Store-ból!

Több Vodafone alkamazás

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom letölteni a My Vodafone alkalmazást?

Töltsd le a My Vodafone applikációt a saját alkalmazás áruházadból (App Store vagy Play Store) vagy küldd el SMS-ben az "App" szót a 1270-re.

Töltsd le az alkalmazást az App Store-ból!
Töltsd le az alkalmazást az Google Play Store-ból!
Mire tudom használni a Vodafone alkalmazást?

My Vodafone alkalmazással könnyedén nyomon követheted egyenleged és adatforgalmad alakulását. Befizetheted a számláidat néhány gombnyomással, feltöltheted egyenleged, vásárolhatsz extra adatot, vagy egyszerűen módosíthatod szolgáltatásaid! Lépj be a Vodafone JóDolgok programba és élvezd az előnyeit!

Számla

  • Fizesd be számládat pár gombnyomással
  • Töltsd le számláidat
  • Tekintsd meg előző havi számláidat

Egyenlegfeltöltés
  • Ellenőrizd bármikor aktuális feltöltőkártyás egyenleged
  • Töltsd fel egyenleged pár lépésben

Adatvásárlás
  • Kövesd folyamatosan adatforgalmad alakulását
  • Rendelj kiegészítő adatot, amennyiben kifogytál
  • Vásárolj korlátlan Vodafone Pass csomagokat
  • Válassz egyszeri vagy akár megújuló adatcsomagot pár kattintással

Vodafone JóDolgok
  • Lépj be a Vodafone JóDolgok világába és élvezd a törődést
  • Várd izgatottan a Vodafone JóDolgok program kedvezményeit és meglepetéseit az alkalmazásban

Ajánlataim
  • Nézz körbe az ajánlataink között és élj a rád szabott lehetőségekkel

Segíthetünk
  • Találd meg gyorsan a választ szolgáltatásainkkal és termékeinkkel kapcsolatos kérdésekre

Hogyan tudok regisztrálni a My Vodafone alkalmazásba?

Telefonszámod, valamint ügyfélbiztonsági kódod, vagy személyes adataid segítségével bármikor megteheted a regisztrációt. Ezeket az adatokat Előfizetői Szerződéseden találhatod meg. A megadott jelszavad tartalmazzon kis- és nagybetűt, számot, és minimum 8 ékezet nélküli karakterből álljon. A későbbiekben ezzel fogsz tudni bejelentkezni. Ezt követően add meg az e-mail címet. Miután megadtad a fentieket, a telefonodra érkezik egy SMS, benne egy egyszeri megerősítő kód, ezt szükséges beírnod a Megerősítés oldalon. Ezt követően a Sikeres regisztráció oldalra jutsz, ahol a Tovább a bejelentkezéshez gombra nyomva a Bejelentkezés oldalra navigál az applikáció. Itt a regisztráció során megadott jelszavad beírásával be tudsz jelentkezni a felületre. Ha már rendelkezel regisztrációval az Online Ügyfélszolgálatunkon, az ott használt telefonszámoddal és jelszavaddal be tudsz lépni, újabb regisztrációra nincs szükség.

Hogyan tudok belépni a My Vodafone alkalmazásba?

Lépj be a My Vodafone alkalmazásba telefonszámod és jelszavad megadásával. Ha már rendelkezel regisztrációval az Online Ügyfélszolgálatunkon, akkor az ott használt telefonszámoddal és jelszavaddal be tudsz lépni, újabb regisztrációra nincs szükség.

Ha a bejelentkezés során kiválasztod az Emlékezz rám lehetőséget, akkor a későbbiekben nem kell megadnod a telefonszámod és a jelszavad, az alkalmazás automatikusan bejelentkeztet.

Nem tudok belépni korábban használt adataimmal

Ha több telefonszámmal is rendelkezel és elsőre nem sikerül belépned, előfordulhat, hogy másik telefonszámod adtad meg kapcsolattartói elérhetőségként. Próbálj meg belépni kapcsolattartói e-mail címeddel (amire számláid érkeznek) vagy többi telefonszámaiddal.

Ha csak egy telefonszámod van és nem tudsz belépni, használd kapcsolattartói e-mail címed, amire a számláid is érkeznek.

Ha továbbra sem sikerül belépned, kérd munkatársaink segítségét! Hívd ügyfélszolgálatunkat díj-mentesen a 1270-es telefonszámon.

Új jelszót kell megadnom a megváltozott belépéshez?

A belépési változások a jelszavadat nem érintették. Az első belépés után változtasd meg jelszavad.

Adataid mindig tartsd biztonságban, jelszavad időnként változtasd meg.

Milyen azonosítókkal tudok belépni?

Kapcsolattartói e-mail címeddel, amire Vodafone mobil számláid érkeznek.

Kapcsolattartói telefonszámoddal, ami a legrégebbi, aktív, hangalapú telefonszámod.

My Vodafone azonosítóddal, amit az első belépést követően tudsz megnézni. Ezt a kódot jegyezd meg, mivel az ügyfélszolgálati ügyintézést gyorsíthatja.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, telefonszámod vagy email címed segítségével új jelszót adhatsz meg a belépéshez.

Megoldás lehet még, ha ismét regisztrálsz a My Vodafone alkalmazáson keresztül.

Hogyan tudom befizetni a mobil telefonszámlámat a My Vodafone alkalmazáson keresztül

A My Vodafone alkalmazáson keresztül lehetőséged van könnyedén és gyorsan befizetni a mobil telefonszámládat. A számlabefizetést a Számláim menüpontból tudod elindítani, ahol az összes aktuális számládat befizetheted egyszerre a piros fizetés gomb segítségével vagy egy kiválasztott számlát a Számla részletek gomb megnyomása után a Fizetek gombra kattintva. Ezt követően válaszd ki a fizetési módot, és a Következő gomb segítségével az alkalmazás átnavigál az Simple felületére. (Bankkártyát el lehet menti az alkalmazásban, azonban ismételt fizetésre beállítására nincs lehetőség.)

Hogyan tudom feltölteni a saját vagy más Vodafone-s feltöltőkártyás telefonszám egyenlegét a My Vodafone alkalmazáson keresztül?

Az egyenlegbefizetés elérhető a felső információs dobozok megnyomásával vagy az Alapszolgáltatások alatt az Egyenlegfeltöltés menüpontból. Más telefonszámára való feltöltés esetén meg kell adni, hogy melyik telefonszámra szeretnél feltölteni, amihez nevet is tudsz párosítani, így az alkalmazás menti ezt, és később könnyedén tudsz újra feltöltést indítani erre a számra. Ezután add meg az összeget. Csúszka segítségével az alapértelmezett összegek közül tudsz választani, de a ceruza ikon megnyomásával, manuálisan is be tudod írni a kívánt összeget. Ezt követően add meg a fizetési módot. Online bankkártyás fizetés esetén az alkalmazás átnavigál a Simple felületére, ahol a fizetéshez szükséges adatokat tudod megadni.

Hogyan tudok kiegészítő adatot vásárolni a My Vodafone alkalmazásban?

Adatvásárláshoz kérjük, nyomd meg az Alapszolgáltatások alatt az Adatvásárlás menüpontot vagy a Szolgáltatásaim alatt az Adatcsomagok menüpontot, majd válaszd ki a kívánt adatcsomagot, valamint azt, hogy egyszeri vagy automatikusan megújuló adatcsomagot szeretnél-e. Amennyiben sikeres a vásárlás, megerősítést kapsz róla az alkalmazásban. A kiegészítő adatot az adott számlaciklus végéig tudod felhasználni.

Használhatom a My Vodafone alkalmazást internetes mobilelőfizetéssel?

Természetesen. Ebben az esetben az internetes mobilelőfizetés telefonszámával és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kóddal - esetleg a szerződéskötés során megadott személyes adataiddal - szükséges regisztrálnod a My Vodafone alkalmazásban. Ez a regisztráció működik az Online Ügyfélszolgálaton keresztül is, így akár számítógépről is elvégezhető.

Fontos, hogy arra a telefonszámra küldjük ki a megerősítő SMS-t, amellyel regisztrálni szeretnél.

Ha MiFi eszközzel rendelkezel, és SMS-t kapsz, akkor a készüléken megjelenik egy boríték ikon. Az üzenetet az eszköz adminisztrációs felületére bejelentkezve tudod megnézni. Ha USB-s eszközöd van, akkor a csatlakozáshoz használt szoftverben (Vodafone Mobile Broadband, esetleg Vodafone Connect Lite) tudod elolvasni az SMS-üzeneteket. Az új üzenet érkezését abban is jelzi egy boríték ikon.

A sikeres regisztrációt követően már be tudsz jelentkezni a My Vodafone alkalmazásba és az Online Ügyfélszolgálatra is az internetes előfizetéssel.

Mit jelent a JóDolgok és hogyan tudom igénybe venni?

A Vodafone JóDolgokat azért hoztuk létre, hogy azonnali extra előnyöket, meglepetéseket és egyedi kedvezményeket oszthassunk meg veled játékos és izgalmas formában – csak azért, mert Vodafone-os vagy.

Játssz a mobilodon minden héten: a piros borítékban hetente találsz díjmentes JóDolgokat, akár 500 MB nyit a havi kereteden felül, sőt további meglepetések is várnak rád.

Részletekért látogass el a JóDolgok oldalra.

Hogyan tudok új bankkártyát regisztrálni?

Új bankkártya rögzítésére az Online Ügyfélszolgálat felületén van lehetőséged. Ezt követően tudod használni az alkalmazásban, mint tárolt fizetési eszköz. Korábban tárolt bankkártyák ugyanúgy elérhetőek lesznek az alkalmazásban.

Miért nem látom a My Vodafone alkalmazásban a vezetékes szolgáltatásaimat?

Jelenleg a My Vodafone alkalmazásban kizárólag a mobilelőfizetéseiddel kapcsolatos funkciók jelennek meg. Amennyiben a vezetékes szolgáltatásaiddal kapcsolatos ügyeidet szeretnéd intézni, kérjük, keresd fel a https://www.vodafone.hu főoldalt, majd a jobb felső sarokban lévő belépés gombra kattintva válaszd a vezetékes szolgáltatások Ügyintézés gombot.

Mire érdemes ügyelni a My Vodafone alkalmazás használatakor?

Amennyiben továbbra sem működik az megfelelően az alkalmazás, akkor az információkat juttasd el ügyfélszolgálatunknak, hogy kivizsgálhassuk azt.

  • Jelentkezz ki, majd jelentkezz be ismét.
  • Zárd be a háttérben futó My Vodafone alkalmazást, majd nyisd meg újra.
  • Próbálkozz az alkalmazás újratelepítésével.
Fogyaszt adatot a My Vodafone alkalmazás használata?

Az alkalmazás nem fogyasztja az adatodat, kivéve akkor, ha iOS 15-tel rendelkező Apple készülékeden nincs kikapcsolva a Privát átjátszó funkció.

My Vodafone alkalmazással kapcsolatban hibát tapasztaltam. Milyen adatokat adjak meg a vizsgálathoz?

Ha a My Vodafone alkalmazás használata során rendellenességet tapasztalsz, kérjük, először a 'Mire érdemes ügyelni a My Vodafone alkalmazás használatakor?' cikkben leírtakat próbáld meg elvégezni. Ha továbbra sem működik megfelelően az alkalmazás, akkor kérjük, hogy az alábbi adatokat írd meg nekünk az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com címre, hogy bejelentésed kivizsgálhassuk:

  • Neved,
  • Rövid leírás a működéssel kapcsolatban,
  • Telefonszámod,
  • A percre pontos időpont (pl. 2021.01.21. 18:05), amikor a rendellenes működést tapasztaltad,
  • Operációs rendszer pontos verziószáma (pl. iOS 12.2),
  • Készülék típusa (pl. iPhone SE),
  • Részletes leírás a tapasztalataidról,
  • Képernyőkép az alkalmazásról, amikor a rendellenes működést tapasztaltad.