- Vodafone beüzemelési útmutató Töltse le rövid segédanyagunkat és könnyítse meg a szolgáltatás bekötését!
- Vodafone TV felhasználói kézikönyv Ismerje meg a Vodafone TV-t, töltse le a kézikönyvet!
- VTV App felhasználási feltételek A Vodafone TV alkalmazás felhasználási feltételeit itt találja!
- Vodafone TV digitális funkciók A Vodafone TV szolgáltatásdigitális funkciói felhasználási feltételeit itt találja!
Kérdése van?
Miért szükséges HDMI képes tévé készülék a Vodafone TV szolgáltatás igénybevételéhez?
A Vodafone TV kizárólag HDMI kábellel képes csatlakozni a tévékészülékhez, ezért HDMI bemenettel rendelkező tévékészülékre van szükség a szolgáltatás igénybevételéhez.
Vodafone TV működéséhez szükséges aktív internetkapcsolat?
Igen. Amennyiben úgy látja, hogy ez nem áll fenn, kérjük ellenőrizze, hogy megfelelően csatlakozik-e a Vodafone TV tápkábele a konnektorba, illetve a készülékbe, valamint ellenőrizze, hogy az Ethernet kábel csatlakoztatva van-e a Vodafone TV-be és az internet modembe. Ha ezek után nem világít az állapotjelző LED a Vodafone TV-n, akkor hívja vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható. Ha a LED pirosan világít, a készülék készenléti üzemmódban van. Ilyenkor a Vodafone TV-t bekapcsolható a távirányítón található bekapcsoló gombbal vagy a készülék oldalán lévő standby gombbal. Amennyiben az oldalsó gombbal sikerült bekapcsolni, de a távirányítóval nem, ellenőrizze a távirányító elemeinek állapotát, próbálja másik elemmel. Ha új elemmel sem működik, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.
Hogyan rendelhetem meg a Vodafone TV-t?
Keressen minket bátran elérhetőségeink bármelyikén!