Mi az a Business ISDN szolgáltatás?

Az ISDN integrált digitális telefonhálózat szolgáltatás kifejezetten az üzleti igények kiszolgálására lett kifejlesztve.
Egy szolgáltatáshoz akár több 10, vagy több 100 számot is tudunk biztosítani, így a kapcsolódó telefonközponton minden melléknek önálló hívószáma lehet.

Mit nyújt az ISDN30 és ISDN2 szolgáltatás?

Kedvező üzleti tarifa

Ingyenes hívás a hálózaton belül

Másodperc alapú számlázás

  • Jelenlegi elem

Szolgáltatásunknak két típusa van

  • ISDN 30
  • ISDN 2

Milyen esetekben javasoljuk az ISDN 30-as szolgáltatást?

  • ISDN30 technológiát nagyméretű, 50-80 mellékes központnál magasabb mellékszám, illetve kommunikációs igények, például call centerek, vagy telemarketing cégek esetében javasoljuk.
  • ISDN30 PP100: pont – pont csatlakozástípusnál száz kapcsolási számot biztosítunk a csomag árában, külön díj ellenében további számok kérhetők százas csomagokban.

Milyen esetekben javasoljuk az ISDN 2-es szolgáltatást?

  • ISDN2 megoldásainkat középméretű, 50-80 mellékes központ esetében javasoljuk
  • ISDN2 PMP2: pont – multipont csatlakozástípusnál 2 kapcsolási számot a szolgáltatáscsomag árában biztosítunk, további 8 szám kérhető. Az ISDN2 PMP2 2 db telefonszámmal érhető el.
  • ISDN2 PP10: pont – pont csatlakozástípusnál tíz kapcsolási számot biztosítunk a csomag árában, különdíj ellenében további számok kérhetők tízes csomagokban. Az ISDN2 PP10 szolgáltatás alapesetben 10 db telefonszámmal érhető el.
  • ISDN2 PP0 csak akkor rendelhető, ha az Előfizetőnek van legalább egy ISDN2 PP10 előfizetése az adott felszerelési címen, és egy PBX sorba kívánja azzal kapcsolni. Az ISDN2 PP0 telefonszámok nélkül érhető el.


Amennyiben személyre szabott ajánlatot szeretne kérni és már ügyfelünk,
kérjük, hívja Ügyfélmenedzserét vagy írjon a connectivity@vodafone.com e-mail címre.

Business ISDN szolgáltatásunk előnyei

  • Alkalmas videokonferenciára, kamerához
  • Jobb hangminőséget biztosít az analóg telefonhoz képest
  • Alkalmas a hívó telefonszámának a kijelzésére
  • Lehetőséget biztosítunk a meglévő telefonszámok számhordozására
  • Vodafone Műszaki Ügyfélszolgálat dedikált mérnökcsapattal és Távfelügyelet menedzsment 24/7-es rendelkezésre állással
  • A vállalt rendelkezésre állás éves szinten: 98 % (koax esetén) - 99,5 % (optika esetén)