Számlasúgó

Számla

Számla első oldal

Számla második oldal

Business Start

Számla főoldal

Kiszámlázott díjak

Vállalkozói osztható

Számla főoldal

Ügyfélszintű díjak

Kiszámlázott díjak

Videós útmutató

Első számla
szerződéskötés után

Üzleti előfizetéseknél a tarifacsomagok havidíját előre számlázzuk az első számlába, mely tartalmazza a szerződéskötéstől a számlazárásig esedékes, időarányos havidíjat is.

Első számla
tarifacsomag váltása után

Ha változtatott vagy módosított tarifáján, akkor a következő számlájában vesszük figyelembe a váltást. Ennek megfelelően ez a számlája a régi és új havidíj arányos részét tartalmazza.

Leggyakoribb kérdések

Hogyan történik a havidíjak és a különféle forgalmak számlázása?

Milyen részekből áll a számlám?

Számlabefizetéssel kapcsolatos információk

Online fizetés
Átfutási idő: 3 munkanap

Mi szükséges az Online fizetéshez?

  • A fizetendő összeg (utolsó számlája vagy egyenlege alapján)
  • Telefonszámlája
  • Bankkártyája

A számlabefizetés legkényelmesebb módja az elektronikus bankkártyás fizetés, honlapunkon keresztül. A befizetés során az oldal az OTP Bank titkosított csatornájára továbbítja, ahol azonnal befizetheti számlája vagy egyenlege összegét.

Átutalás
Átfutási idő: 3 munkanap

Mi szükséges az átutaláshoz?

  • A fizetendő összeg (utolsó számlája vagy egyenlege alapján)
  • Telefonszámlája
  • Számlafizetői azonosítója
  • Bankszámlaszámunk

Számláját a számlavezető bankfiókjában, bankja telefonos ügyfélszolgálatán és internetbankján keresztül is kiegyenlítheti.
A Vodafone Deutsche Banknál vezetett számlaszáma: 16300000-04009163-90106414.

Banki átutalás esetén nyolcjegyű számlafizető azonosítóját, melyet a telefonszámlája fejlécében talál, mindenképpen tüntesse fel a közlemény rovatban:
AZ: számlafizető azonosító.

Csoportos beszedés

Mi szükséges a csoportos beszedéshez?

  • A Vodafone beszedési azonosítója: A 11895927
  • Számlafizető azonosítója

A beszedési megbízás beállítása után – melyet számlavezető bankjánál kérhet – havonta automatikusan levonjuk a megadott bankszámláról a telefonszámla összegét. A megbízást az igényléstől számítva a lehető legrövidebb időn belül aktiváljuk, melyről bankja értesíti.

OTP ATM
Átfutási idő: 3 munkanap

Mi szükséges az OTP ATM befizetéshez?

  • A fizetendő összeg (utolsó számlája vagy egyenlege alapján)
  • Telefonszáma
  • Bankkártyája

Számláját bármely OTP ATM-en keresztül is befizetheti: bankkártyája behelyezése után válassza a "Számlabefizetés", majd a "Vodafone" pontot, végül adja meg kétszer egymás után a telefonszámát és a befizetendő összeget, mely bankszámlájáról levonódva befizetésként könyvelődik el Vodafone-os folyószámláján.

Személyesen
Átfutási idő: 2-3 óra

Mi szükséges a személyes befizetéshez?

  • A fizetendő összeg (utolsó számlája vagy egyenlege alapján)
  • Telefonszáma
  • Bankkártyája vagy készpénz

Márkaüzleteink vagy viszonteladói pontjaink egyikén személyesen is befizetheti számláját vagy tartozását. Üzletkeresőnk segítségével megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső üzletünket.

Egyenleglekérdezés és számlatartozás

Egyenleg lekérdezés

Aktuális egyenlegéről, még lebeszélhető perceiről és adatforgalma állásáról az online ügyfélszolgálaton díjmentesen tájékoztatjuk!

Egyenlegét lekérdezheti továbbá:

  • telefonon, a 1751-es számon (bruttó 70 Ft-ért, mely lebeszélhető tarifacsomagok esetén nem tartozik bele a lebeszélhető összegbe),
  • SMS-ben a 1751-es számra küldött üres üzenettel.

A közölt egyenleg a havidíjon felüli nettó összeget adja meg, illetve a felhasznált percek és SMS-ek számát.

Mobilinternet egyenlege lekérdezéséhez küldje el az internetezésre használt eszköz SMS-központjából a NET szót SMS-ben a 1751-es számra (bruttó 70 Ft-ért)!

Fizetési határidő

A számlák fizetési határidejét – amit a számla főoldalán talál meg – mindig tartsa be, mert késés esetén késedelmi kamatot számolhatunk fel.

Ha nem megfelelő a fizetés határideje, érdemes módosítania a számlazárási napon, hogy a befizetés határideje egy – az Ön számára – kényelmesebb időpontra essen.

A változtatást ügyfélszolgálati oldalunkon, bejelentkezés után online intézheti, melynek díja bruttó 700 Ft.

Korlátozás

Ha már többször is értesítettünk tartozásáról, de továbbra sem tudja kifizetni számlái összegét, feltétlenül lépjen kapcsolatba velünk a 1750 -es telefonszámon!

Ha havidíjas előfizetése korlátozására kerülne sor, de utána rendezi tartozását – és a befizetés megérkezik hozzánk vagy leigazolja annak megtörténtét –, újra aktiváljuk a SIM-kártyáját, a korlátozás megszüntetéséről pedig SMS-értesítést kap.

A leigazolások feldolgozása két munkanap, ezért kérjük, hogy lejárt egyenlege rendezését OTP ATM-en vagy a számlabefizetés oldalon tegye meg, így ugyanis nem szükséges a befizetés leigazolása. Ha az átutalás nem megoldható, a befizetést a Vodafone képviseletein készpénzben vagy bankkártyával is intézheti.