Szüneteltetés

Mit kell tudnom a szolgáltatás szüneteltetése előtt?
  • Szüneteltetésére csak bizonyos otthoni szolgáltatási területeken vagy előfizetéses mobilszolgáltatás esetén van lehetőséged.
    • A szolgáltatás szüneteltetésének igénylését legalább 5 munkanappal azelőtt kérd, hogy szeretnéd elindítani a szüneteltetést.
      • A szüneteltetés ideje:
        • Otthoni szolgáltatás esetében egy év alatt minimum 1, maximum 6 hónap.
        • Előfizetéses mobilszolgáltatás esetében határozatlan idejű szerződéssel minimum 1, maximum 12 hónap; határozott idejű szerződéssel pedig minimum 1, maximum 6 hónap.
      Hogyan tudom igényelni a szerződésem szüneteltetését?

      Jó tudnod! Egyes otthoni szolgáltatási területeken a szolgáltatás szüneteltetésére nincs lehetőség. Hálózatunk fejlesztése azonban magas prioritást élvez, így kiegészítő szolgáltatásainkkal is úton vagyunk hozzád!

      • Otthoni szolgáltatás esetén lépj be My Vodafone Otthoni fiókodba, ahol ezt könnyedén igényelheted. A szüneteltetni kívánt szolgáltatáson belül válaszd a 'Szolgáltatás információk és beállítások' alatt a szüneteltetés opciót.
        • Mobilszolgáltatás esetén hívd a 1270-es telefonszámot.
          • Választhatod az online igénylést is, ehhez kattints ide.
            • Ha mégis más módon szeretnél eljárni, lehetőséged van ezt megtenni személyesen üzleteinkben.
              Mit kell tudnom a visszakapcsolásról?

              A visszakapcsolás automatikusan történik, amikor a szüneteltetés időtartama lejár.

                Van költsége a szüneteltetésnek?

                Igen. A csökkentett előfizetési díjat a szolgáltatás jellege határozza meg. Amennyiben az otthoni szolgáltatás visszakapcsolásához helyszíni kiszállás szükséges, visszakapcsolási díjat is kell fizetned.

                  Kérhetem a szolgáltatás visszakapcsolását a szüneteltetés ideje alatt?

                  Igen, ez azonban a szüneteltetés díját nem befolyásolja.

                    Lemondás

                    Mielőtt lemondanád a szerződésedet
                    • Ha szerződésed határozott ideje még nem járt le: a lemondás időpontjáig igénybe vett egyedi előfizetői szerződésben meghatározott kedvezményeket egy összegben köteles vagy visszafizetni.
                      • Ha szerződésed határozott ideje lejárt: meglévő előfizetőink számára is folyamatosan biztosítunk személyre szabott kedvezményeket, nézz szét csomagajánlataink között.
                        • Költözés esetén bizonyos szolgáltatási területeken belül magaddal viheted otthoni szolgáltatásodat. Ha többet szeretnél erről megtudni, kattints ide.
                          • Névátírás esetén határozott idejű szerződésedet és az ehhez kapott kedvezményeidet átírathatod ismerősödre, itt.
                            Ha biztos vagy benne, hogy szeretnéd lemondani a szerződésedet

                            Leggyorsabban és legegyszerűbben az online igénylésen keresztül tudod lemondani szerződésedet.

                            Amennyiben személyesen szeretnél eljárni, keresd fel üzleteink egyikét.

                              Mit kell tennem a lemondást követően?

                              Otthoni szolgáltatás esetén az otthonodban kihelyezett eszközöket (internet/telefon modem, mediabox stb.) és tartozékaikat 3 munkanapon belül vissza kell juttatnod hozzánk.

                                Hogyan tudom az otthonomban kihelyezett eszközöket visszajuttatni?

                                Az eszközöket díjmentesen visszaküldheted postai úton. Válaszd a visszaküldés opciót, mi pedig küldünk egy dokumentumot, amely bemutatásával átveheted a díjmentesen visszaküldhető dobozt. A résztvevő posták listáját itt találod.
                                Ha személyesen hoznád vissza az eszközöket, kattints ide, hogy megtaláld a hozzád legközelebbi üzletet. Vagy technikai kikapcsoláskor a kollegánknak történő átadással.*

                                *az eszközök visszajuttatásának elmulasztásáért az ÁSzF-ben meghatározott kártérítési díjakat számolhatjuk fel, illetve visszatarthatjuk a kifizetett kauciót.

                                  Hogyan tudom kiegészítő szolgáltatásomat lemondani?

                                  Kiegészítő mobilszolgáltatásodat gyorsan és könnyedén lemondhatod My Vodafone Mobil, kiegészítő otthoni szolgáltatásodat pedig a My Vodafone Otthoni fiókodba bejelentkezve.

                                    Mit kell tudom a haláleset miatti lemondásról?

                                    Haláleset miatti lemondásnál az Elhunyt halotti anyakönyvi kivonatát vagy a hagyatékátadó végzést juttasd el hozzánk elektronikusan itt (csak Vodafone Otthoni Szolgáltatás esetén) vagy személyesen üzleteink egyikében.