További fizetési módok

Csoportos beszedési megbízás

Csoportos beszedési megbízás

  • a havidíj levonása minden hónapban automatikusan megtörténik
  • a fizetési határidő előtt számlalevélben értesítünk a levonásra kerülő összegről
  • a díjak változásával kapcsolatos összes ügyintézés a Vodafone Magyarország Zrt. feladata
  • limitösszeg megadásával kontrollálhatod a kifizetéseket

Hogyan válthatom fizetési módomat csoportos beszedésre?

  • Ha a leggyorsabban szeretnél eljárni, keresd fel bankodat és igényeld a csoportos beszedési megbízást vagy állítsd be netbankodon keresztül!

Az ügyintézéshez szükséged lesz:

  • számlafizető azonosítódra és
  • a GIRO kódra: A11895927; *(29-es körzetbeli ügyfeleinknél: A10935848T244)
  • Jó tudnod! A számlakiállítás után kért csoportos megbízásra való átállás csak a következő havi számládnál lép életbe.
QR kódos fizetés

Hagyományos bankkártyáddal is fizethetsz mobilodon keresztül. Ehhez töltsd le az operációs rendszerednek megfelelő iCsekk alkalmazást, majd olvasd be a csekken található QR kódot!

    Banki átutalás

    Hagyományos bankkártyáddal is fizethetsz mobilodon keresztül. Ehhez töltsd le az operációs rendszerednek megfelelő iCsekk alkalmazást, majd olvasd be a csekken található QR kódot!

    • Eseti vagy rendszeres banki megbízással is rendezheted számláidat. Bízd meg bankodat az összeggel és az utalás időpontjával.
    • Jó tudnod! A Vodafone Otthoni szolgáltatás minden ügyfele számára egyedi bankszámlaszámot biztosít, ezt megtalálod a havi számlaleveleden.
    • A közlemény rovatban tüntesd fel 10 jegyű számlafizető azonosítód.
    • Ha külföldről szeretnél utalni:

    • Bankszámlaszámunk: 16300000-04009163-90106414
    • IBAN: HU19 BIC
    • SWIFT: DEUTHU2BXXX
    My Vodafone alkalmazásban

    Az Egyenlegem opció alatt lehetőséged van akár egyetlen gombnyomással kiegyenlíteni vagy letölteni számláid és áttekinteni számlatörténeted.