Otthoni szolgáltatás költöztetése

Mit tegyek a költöztetés igénylése előtt?

A szolgáltatáskereső segítségével ellenőrizd, hogy az új címeden a Vodafone rendelkezik-e kiépített kábelhálózattal. Ezt az oldal tetején található 'Milyen szolgáltatás érhető el nálam?' alatt tudod megtenni. A funkció eléréséhez ki kell jelentkezned My Vodafone Otthoni fiókodból.

Ha az új címemen elérhetők a Vodafone szolgáltatásai, hogyan tudom igényelni a költöztetést?

Ha a leggyorsabban és legegyszerűbben szeretnéd igényelni szolgáltatásod költöztetését, akkor igényeld online. Ehhez kattints ide.

Ha mégis más módon szeretnél eljárni, lehetőséged van ezt megtenni személyesen irodáinkban. Találd meg a hozzád legközelebbit ide kattintva.

Mit tehetek, ha szolgáltatásom nem költöztethető az új címemre?

Névátírás esetén határozott idejű szerződésedet és az ehhez kapott kedvezményeidet átírathatod ismerősödre!

Ha szolgáltatásodat és az ahhoz járó kedvezményeket nem szeretnéd vagy nem tudod másra íratni, lemondhatod azt. Erről bővebb információt itt találsz.

Névátírás

Hogyan tudom átíratni a szerződésemet?

Ha személyesen szeretnéd átíratni szerződésedet, az átvállaló féllel együtt vagy meghatalmazással keressétek fel irodáink egyikét. A hozzád legközelebbi üzlet megtalálásához kattints ide. Mobilszolgáltatás átíratása esetén elegendő az új tulajdonosnak felkeresnie értékesítési pontunkat, ha az átadó fél már hiánytalanul kitöltötte a kapcsolódó lemondó nyilatkozatot és nincs számlatartozása. A nyilatkozatot ide kattintva töltheted le.

Jó tudnod! Az átadó vagy átvállaló nem lehet a másik fél meghatalmazottja. Az átírással nem módosítjuk a szerződés lejárati dátumát.

Mit vigyünk magunkkal, ha személyesen íratnánk át a szerződésemet?

Érvényes igazolványt (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély, útlevél) és lakcímigazolványt.

Mennyi idő az átíratás?

Maximum 15 nap.