Segítség a My Vodafone fiókodba való belépéshez

My Vodafone fiókoddal még egyszerűbbek lehetnek a hétköznapok

Ha nem tudsz belépni My Vodafone fiókodba

A bejelentkező felületen add meg belépési azonosítódat és jelszavadat!

Ha nem vagy biztos belépési azonosítódban: használd kapcsolattartói e-mail címedet vagy telefonszámodat, amire számlaértesítőidet is kapod.

Ha nem vagy biztos a jelszavadban: belépési azonosítód ellenőrzése után, használd az “Elfelejtettem a jelszavam” opciót a bejelentkező felületen. Az üzenetben kapott ideiglenes jelszóval lépj be, és változtasd meg jelszavad.

Ha korábban még nem léptél be

a bejelentkező felületen, a Bejelentkezés gomb alatt kattints a “Nem tudok bejelentkezni, segítséget kérek” lehetőségre

a felugró ablakban válaszd a “Még nincs My Vodafone fiókom” opciót

add meg belépési azonosítódat: azt az e-mail címedet vagy telefonszámodat, amit szerződéskötéskor megadtál

a megadott e-mail címre vagy telefonszámra elküldjük ideiglenes jelszavad

bejelentkezés után állítsd be jelszavad

Vodafone TV szolgáltatásod is van?

My Vodafone fiókodba és a Vodafone TV alkalmazásba, illetve online felületre ugyanazzal a belépési azonosítóval és jelszóval tudsz belépni.

Belépés után állíts be hozzáférési szerepköröket!

Miután beléptél, a hozzáférések opció segítségével könnyen és gyorsan adhatsz más felhasználóknak is hozzáférést bármelyik szolgáltatásodhoz, amivel kapcsolatban a meghatalmazott online, telefonon vagy személyesen ügyet is intézhet.

A Beállítások menüpont alatt válaszd ki a Hozzáférések opciót, majd a megfelelő jogosultsági szintnél nyomj a Meghívás gombra. Add meg az e-mail címét annak az ismerősödnek, akit szeretnél meghívni. Erre a címre küldünk neki egy üzenetet, ahol el tudja fogadni a meghívásod.

Tudj meg többet a hozzáférésekről és azok beállításairól itt!

További információk