Hozzáférések a My Vodafone fiókban

My Vodafone fiókodban könnyen és gyorsan állíthatsz be ismerőseidnek hozzáférést szolgáltatásodhoz és az azzal kapcsolatos ügyintézéshez.

Módosítható jogosultságok

Vodafone előfizetéssel nem rendelkezőket is hozzákapcsolhatsz szolgáltatásodhoz és mindenkinek kiválaszthatod a megfelelő jogosultsági szintet.

Még személyre szabottabb

A különböző jogosultsági szintek segítségével fiókod még biztonságosabb és az ajánlatok még személyre szabottabbak.

Milyen hozzáféréseket tudok beállítani?

Hogy tudom beállítani a hozzáféréseket?

Az előfizető bármelyik felhasználó jogosultsági szintjét módosíthatja vagy véglegesen törölheti a hozzáférést.

Lépj be My Vodafone fiókodba.
A belépéshez segítséget itt találsz.
A Beállítások menüpont alatt válaszd ki a Hozzáférések opciót.
A megfelelő jogosultsági szintnél nyomj a Meghívás gombra.
Add meg az e-mail címét annak a családtagodnak, ismerősödnek, akit szeretnél meghívni. Erre a címre küldünk neki egy üzenetet, ahol el tudja fogadni a meghívásod.

Hogyan fogadjam el a meghívást?

Az e-mail címedre érkezett meghívóval egyszerűen beállíthatod fiókodat.

Ha van My Vodafone fiókod:
Az e-mail címedre érkezett meghívóban nyomj a Meghívás elfogadása gombra.
A fiókodba belépve egy kattintással elfogadhatod a meghívást.
Minden kész! A megadott jogosultsági szintnek megfelelően hozzáférsz az előfizető fiókjához. Lépj be My Vodafone fiókodba!
Ha még nem rendelkezel My Vodafone fiókkal:
Az e-mail címedre érkezett meghívóban nyomj a Meghívás elfogadása gombra.
Regisztrálj személyazonosító és elérhetőségi adataid megadásával és fogadd el a meghívást.
Minden kész! A megadott jogosultsági szintnek megfelelően hozzáférsz az előfizető fiókjához. Lépj be My Vodafone fiókodba!

További információk

Lakossági szerepkörök részletes leírása

Online beállítható szerepkörök
My Vodafone fiókodban a Beállítások/Hozzáférések menüpont alatt könnyen meghívhatod ismerőseid a lenti szerepkörökre:

  • Teljes hozzáférés: teljes körű ügyintézésre jogosult, de nem köthet vagy hosszabbíthat szerződést, nem módosíthatja az előfizető és a fiókhoz kapcsolt személyek adatait, illetve nem hívhat meg másokat.
  • Számlázási hozzáférés: számlázási kérdésekben teljes körű ügyintézésre jogosult. Módosíthatja saját adatait, megtekintheti és befizetheti a számlákat, lekérheti az aktuális egyenleget, számlareklamációt indíthat és fizetési haladékot kérhet. A hozzárendelt szolgáltatásokról csak információt kaphat, nem módosíthatja ezeket, vagyis emelt díjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, illetve a mobilvásárlás szolgáltatást nem engedélyezheti, tilthatja le és kiegészítő szolgáltatásokat nem aktiválhat.
  • Szolgáltatás hozzáférés módosítási joggal: a hozzárendelt szolgáltatással, azaz hívószámmal kapcsolatban információt kaphat, reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet, illetve szerződésmódosítással nem járó kiegészítő szolgáltatásokat (pl. Világ napijegy, tiltás, átirányítás) rendelhet, módosíthat vagy lemondhat.
  • Szolgáltatás hozzáférés olvasási joggal: a hozzárendelt szolgáltatással, azaz hívószámmal kapcsolatban információt kaphat, reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet. Azonban módosítást nem kezdeményezhet: emeltdíjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, átirányítást nem kérhet és kiegészítő szolgáltatásokat (pl. Világ napijegy, tiltás, átirányítás) nem rendelhet.

Online nem beállítható szerepkörök
Ezeket a szerepköröket kizárólag ügyfélszolgálatunk segítségével, személyesen tudod beállítani:

  • Törvényes képviselő: korlátozottan cselekvőképes kis- vagy felnőttkorú személy gyámja lehet. Felnőttkorú személy gyámja a gyámsági határozatban foglaltak szerint járhat el. Teljes körű ügyintézésre jogosult.
  • Kezes: az adott szerződésre kezességet vállaló személy, aki az ügyfél egyenlegéről és saját fizetési kötelezettségéről kaphat tájékoztatást behajtási folyamat esetén. Kizárólag személyes adatait módosíthatja.
  • Műszaki kapcsolattartó: műszaki információkat kaphat a hozzárendelt otthoni vezetékes szolgáltatásról. Reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet. Kizárólag saját személyes adatait módosíthatja.
Üzleti szerepkörök részletes leírása

Online beállítható szerepkörök
My Vodafone fiókodban a Beállítások/Hozzáférések menüpont alatt könnyen beállíthatók a következő szerepkörök:

  • Számlázási hozzáférés: számlázási kérdésekben teljes körű ügyintézésre jogosult. Módosíthatja saját adatait, megtekintheti és befizetheti a számlákat, lekérheti az aktuális egyenleget, számlareklamációt indíthat és fizetési haladékot kérhet. A hozzárendelt szolgáltatásokról csak információt kaphat, nem módosíthatja ezeket, vagyis emelt díjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, illetve a mobilvásárlás szolgáltatást nem engedélyezheti, tilthatja le és kiegészítő szolgáltatásokat nem aktiválhat.
  • Szolgáltatás hozzáférés módosítási joggal: számlázási kérdésekben teljes körű ügyintézésre jogosult. Módosíthatja saját adatait, megtekintheti és befizetheti a számlákat, lekérheti az aktuális egyenleget, számlareklamációt indíthat és fizetési haladékot kérhet. A hozzárendelt szolgáltatásokról csak információt kaphat, nem módosíthatja ezeket, vagyis emelt díjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, illetve a mobilvásárlás szolgáltatást nem engedélyezheti, tilthatja le és kiegészítő szolgáltatásokat nem aktiválhat.
  • Szolgáltatás hozzáférés olvasási joggal: a hozzárendelt szolgáltatással, azaz hívószámmal kapcsolatban információt kaphat, reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet. Azonban módosítást nem kezdeményezhet: emeltdíjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, átirányítást nem kérhet és kiegészítő szolgáltatásokat (pl. Világ napijegy, tiltás, átirányítás) nem rendelhet.

Online nem beállítható szerepkörök
Ezek a szerepkörök kizárólag ügyfélszolgálatunk segítségével, személyesen állíthatók be:

  • Operatív kapcsolattartó: az ügyintézési jogosultságot meghatározó eseti meghatalmazással, kizárólag személyesen járhat el. Szerződéskötésre, hosszabbításra, készülékvásárlásra jogosult.
  • Műszaki kapcsolattartó: műszaki információt kaphat a hozzárendelt otthoni vezetékes szolgáltatásról. Reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet. Kizárólag saját személyes adatait módosíthatja.