Mi történik a szolgáltatás korlátozásakor?
  • Korlátozás esetén az internet sebessége a minimálisra csökken.
  • Ha csak TV csomagod van, akkor az elérhető TV csatornák száma csökken.
  • Telefonról csak segélyhívásokat lehet indítani, az adatforgalom és SMS küldés nem elérhető.
Milyen esetekben korlátozhatják a szolgáltatásomat?
  • Lejárt számla esetén: a számla lejárta után emlékeztetünk az elmaradásról, amiben szerepel a korlátozás legkorábbi napja is.
  • Ha a szolgáltatást harmadik személy részére tovább értékesíted.
  • Ha a műsorjelet jogosulatlanul veszed.
  • A hálózat rendeltetésszerű működésének veszélyeztetése esetén.
Hogyan tudom elkerülni a korlátozást?
  • Befizetés igazolásával: a korlátozás előtt abban az esetben javasoljuk a befizetési igazolás beküldését, ha már biztosan nem érkezik meg hozzánk befizetésed a korlátozás napjáig, ezzel elkerülheted a szolgáltatásaid korlátozását és a visszakapcsolással járó díjfizetést. Az igazolást online is beküldheted. Ehhez kattints ide.
  • Egyéb kérdés esetén hívd a +36 1 798 88 88 -as telefonszámot.
Mikor szűnik meg a korlátozás?
  • A korlátozás okának megszűnését (pl. a befizetett összeg lekönyvelését) követő 72 órán belül. A visszakapcsolási díj 4 000 Ft/szolgáltatásonként.