Megérkezett az eSIM!

Egyszerűbb, kényelmesebb, zöldebb. Nézd meg eSIM-képes készülékeinket és válts te is!

eSIM - A fizikai SIM evolúciója

Mostantól nem kell fizikai SIM kártyát tenned mobiltelefonodba, hiszen az eSIM-képes készülékekre egyszerűen le tudod tölteni profilodat, ami tartalmazza az előfizetésed jellemzőit. Így mind az aktiválás, mind a használat egyszerűbbé és kényelmesebbé válik!
Egyszerű

Az aktiválás könnyen, digitálisan történik. Ráadásul egyszerűen és gyorsan váltogathatod eSIM profilodat eszközeid között.

Kényelmes

A PIN és egyéb biztonsági kódjaidat az online fiókodban bármikor megnézheted! Az eSIM-es telefonokat duál SIM-esként is használhatod.

Zöld

Az eSIM-es előfizetés mellé nem szükséges már plasztik kártya, így kevesebb műanyaggal terheljük bolygónkat!

  • Jelenlegi elem

Hogyan rendelj eSIM-et?

Játssz a mobilodon a Vodafone JóDolgokért!
  • Válaszd ki új eSIM-képes készüléked
    Webshopunkban válaszd az eSIM szűrőt
    Készülék nélkül szeretnél eSIM-et?
  • Válassz hozzá tarifacsomagot
    Válassz új tarifacsomagot, vagy módosítsd meglévő szolgáltatásodat
  • Válaszd ki az eSIM opciót a kosaradban
    A kosárban a tarifacsomagod alatt válassz eSIM-et díjmentesen
  • Aktiváld online, könnyen és gyorsan
    My Vodafone fiókodban a Beállítások/SIM-kártya kezelő menüpontjában

Hogyan aktiváld online az eSIM-et?

Ha már Vodafone-os ügyfél vagy, új tarifacsomag vagy készülék vásárlása esetén gyorsan és egyszerűen aktiválhatod az eSIM-et online is. Új ügyfeleinket készülékvásárlás esetén a futár azonosítja, ami után szintén könnyedén elvégezhető az eSIM online aktiválása.

Első lépés
Válaszd ki az aktiválani kívánt eSIM-et My Vodafone fiókodban
eSim aktiválás eCareben

A Beállítások/SIM kártya beállítások menüpont alatt keresd meg az új eSIM-edet és kattints az aktiválás gombra.

Második lépés
Rendeld hozzá az eSIM-et készülékedhez
Sim hozzárendelése a készülékhez

A hozzárendelést készüléklistás kiválasztással vagy QR kód segítségével is megteheted.

Harmadik lépés
Add hozzá mobilelőfizetésedet készülékedhez
Mobilelőfizetés hozzáadása a készülékhez

A készüléked Beállítások menüpontjában add hozzá új előfizetésedet az eSIM profilodhoz. Az előfizetés automatikusan megjelenik, ha az eSIM hozzárendelésekor a “kiválasztom a készülék-listából” opciót választottad.

Hogyan add hozzá mobilelőfizetésed a készülékedhez?

A hozzárendelés folyamata gyártónként és készülékenként is eltérő lehet. Nézd meg alábbi videós útmutatónkat, ha elakadnál!

QR kódos aktiválás Android eszközön

QR kódos aktiválás iOS eszközön

eSIM-képes készülékeink

Válassz eSIM-képes iPhone és Samsung készülékeink közül és aktiváld eSIM-ed könnyen és gyorsan online!

Hasznos tudnivalók

Az eSIM díjmentes. Minden esetben igaz ez?

Díjmentesen elérhető az eSIM szolgáltatás új ügyfeleink és fizikai SIM-mel rendelkező meglévő ügyfeleink számára. A SIM kártya cseredíjak (lopás/vesztés/telefonszám csere igény esetén) megegyeznek a hagyományos SIM díjaival.

Hogyan tudom Vodafone ügyfélként meglévő fizikai SIM kártyámat eSIM-re cserélni, illetve fordítva?

Jelenleg még csak a lakossági és üzleti (kisvállalati) ügyfelek számára érhető el az eSIM. Kizárólag személyesen, bármely Vodafone üzletben van lehetőség igényelni a SIM kártya cserét hagyományos/fizikai SIM-ről eSIM-re, vagy fordítva. Meglévő ügyfeleink számára a csere díjmentes. Telefonon és online csatornán nincs erre lehetőség.

Hogyan zajlik az eSIM-es szolgáltatóváltás, illetve a számhordozás?

Nincs különbség az eddig megszokott számhordozáshoz képest. A szerződés megkötése után egy ideiglenes számot biztosítunk, amíg végbe nem megy a számhordozás. A számhordozás minimum 2 munkanapot vesz igénybe, ezt követően cserélődik le a hordozott számra az ideiglenes szám.

Milyen esetekben, és miért kell bemenni az üzlethálózatba új eSIM aktiválásához?

Új ügyfeleink számára készülék nélküli, online csatornán történő megrendelés esetén személyes beazonosítás szükséges az eSIM aktiválásához, mely bármely Vodafone üzletben elvégezhető. Készülékes megrendelés esetén a futár általi beazonosítást követően a 1270-es számon szükséges jelezni az eSIM aktiválására vonatkozó igényt, melyet követően az eSIM aktiválási lépések otthonról, digitálisan elvégezhetőek.

Meglévő havidíjas mobil vagy vezetékes szolgáltatással már rendelkező ügyfeleink esetén az eSIM-mel történő rendelés, valamint az eSIM profil aktiválása megoldható otthonról, digitálisan, így ebben az esetben nem szükséges befáradni az üzlethálózatunkba.

Hogyan tudom egyik eSIM-es készülékről áthelyezni az eSIM-emet másik eSIM-es készülékbe?

Először a régi készülékről kell törölni az eSIM profilt, ezt készülékenként eltérően a beállítások menüpontban lehet megtenni. Ezt követően az új készüléken a QR kód beolvasásával, és a megerősítő kód megadásával kell hozzáadni az eSIM profilt. A QR kódot és a megerősítő kódot a My Vodafone online fiókodban, a Beállítások – SIM kártya beállítások menüpontban találod.

Ha elvesztem vagy ellopják a telefonom, mi a teendő?

Telefonon vagy személyes csatornán keresztül van lehetőség letiltani a kártyát, de az új kártyát kizárólag személyesen lehet igényelni bármely Vodafone üzletben. Lopás/vesztés esetén az új SIM költsége megegyezik a hagyományos SIM kártya esetében alkalmazottal.

A tiltás és az eSIM csere után a régi eSIM profil már nem használható.

Hogyan működik a dual SIM-es használat eSIM esetén?

Hasonlóan, mint a hagyományos dual SIM esetén, tehát hogy 2 SIM profil tud egyszerre aktívan működni a készülékeden. A különbség, hogy a fizikai SIM kártya-foglalat mellett egy eSIM kártya lehetőséget biztosít a készülék. Ezáltal az egyik telefonszám fizikai SIM-en keresztül, míg a másik telefonszám egy eSIM profil segítségével működik. Az eSIM profil aktiválása ugyanúgy QR kóddal történik, mint a nem dual SIM-es eSIM-es készülékeknél. Apple telefonok esetén a dual SIM-es használat kizárólag eSIM segítségével lehetséges (egy fizikai és egy eSIM segítségével).

Ha törlöm az eSIM profilom, mi történik az előfizetésemmel?

Az előfizetés változatlan feltételekkel működik tovább, de az adott készüléken nem lesz elérhető a szolgáltatás. Ezzel az előfizetési szerződés nem kerül bontásra, sem felfüggesztésre, a havidíj továbbra is kiszámlázásra kerül, mivel az eSIM másik készüléken is alkalmazható.

Véletlen töröltem az eSIM-et a készülékemről, mi a teendő?

Az eSIM profil újra történő aktiválása ugyanazon aktiválási lépésekkel ismételten megtehető a My Vodafone fiókodban, Beállítások – SIM kártya beállítások menüpontban, majd a készüléken szükséges aktiválási lépések elvégzésével.

Mit kell tudnom az eSIM biztonságosságáról?

Ugyanolyan biztonságos, mint a hagyományos SIM, hiszen itt is minden biztonsági lépés adott (pl.: PIN és PUK kód). A Vodafone követi a GSMA Egyesület által kidolgozott és elfogadott szabványokat, így az eSIM használata mellett teljes biztonságban vannak ügyfeleink a visszaélésekkel szemben. Titkosított technológiát nyújt az eSIM, megfelelő biztonsági tanúsítványokkal védve.

Milyen tarifacsomagokhoz igényelhető eSIM?

Bármely lakossági hang és mobiladat alapú előfizetéshez elérhető.

Elfelejtettem az eSIM-hez tartozó PIN/PUK kódomat, hol tudom ezt megnézni?

Online van lehetőség a MyVodafone fiókodban a Beállítások – SIM kártya beállítások menüpontban megnézni. Ezen kívül telefonon és bármely Vodafone üzletben tudnak információt adni a megfelelő beazonosítás után.

Feltöltőkártyásként hogyan lehetek eSIM-es?

Feltöltőkártyás ügyfeleink számára is elérhető az online rendelés lehetősége, azonban azt követően személyes beazonosítás szükséges az eSIM aktiválásához, mely bármely Vodafone üzletben elvégezhető.