Miért válts online?

1. ok a váltásra
Gyors

Egyszerű és átlátható weboldalunkon könnyedén, néhány lépésben válthatsz feltöltőkártyásról havi díjas tarifacsomagra.

2. ok a váltásra
Kényelmes

Sorban állás nélkül, otthonról is egyszerűen intézheted szerződéskötésedet.

3. ok a váltásra
Biztonságos

My Vodafone bejelentkezés után teljes körűen megismerheted a neked szóló tarifacsomag- és készülékkínálatunkat.

4. ok a váltásra
Egyedi ajánlatok

Legalább 5 hónapja feltöltőkártyás ügyfeleink hűségét egyedi ajánlatokkal jutalmazzuk.

Miért éri meg havi díjasnak lenni?

TUTI+

Feltöltőkártyás
tarifacsomag

Go

Go havi díjas
előfizetés

RED+

RED havi díjas
előfizetés

Kedvezményes készülékvásárlási lehetőség
Tervezhető kiadás
Korlátlan közösségi élmény
Facebook
Instagram
Pinterest
Snapchat
Korlátlan perc és SMS belföldön magyar, EU-ból magyar és EU-s számokra
Go Super
Korlátlan adat belföldön
EU nemzetközi irányba is felhasználható benne foglalt perc
Vodafone Family havidíj-kedvezmény
Kedvezményes mobil- és otthoni szolgáltatások
Otthoni szolgáltatás mellé kedvezmények és extra előnyök

Részletesebb információkért kattints a Szeretnék váltani gombra és lépj be a My Vodafone fiókodba.

Hogyan tudsz havi díjasra váltani?

1. lépés

Jelentkezz be

Lépj be a My Vodafone fiókodba: add meg a fiókodhoz tartozó telefonszámod vagy e-mail címed és a jelszavad.

2. lépés

Módosítsd a csomagod

A saját mobil szolgáltatásaim oldalon kattints a Csomag módosítása gombra.
Figyelem! Ha több szám is tartozik a fiókodhoz, győződj meg előtte, hogy a kívánt feltöltőkártyás számodat módosítod-e.

3. lépés

Válaszd ki a csomagot

A csomag módosítása képernyőn válaszd ki a neked tetsző előfizetéses tarifacsomagot (pl. RED, Go csomagok). Választhatod készülék nélkül vagy készülékkel is.

4. lépés

Add le a rendelést

Ha a kosár oldalon mindent rendben találsz, kattints a folytatásra.

5. lépés

Add meg adataid

Havi díjas szerződéskötéshez add meg adataidat, fogadd el a szükséges nyilatkozatokat és véglegesítsd a megrendelést.

6. lépés

Aktiváld az új SIM kártyádat

A SIM kártyát kiszállítjuk a címedre, neked pedig csak aktiválnod kell. Ennek menetéről a rendelést követően e-mailben értesítünk.

1. lépés

Jelentkezz be

Lépj be a My Vodafone fiókodba: add meg a fiókodhoz tartozó telefonszámod vagy e-mail címed és a jelszavad.

2. lépés

Módosítsd a csomagod

A saját mobil szolgáltatásaim oldalon kattints a Csomag módosítása gombra.
Figyelem! Ha több szám is tartozik a fiókodhoz, győződj meg előtte, hogy a kívánt feltöltőkártyás számodat módosítod-e.

3. lépés

Válaszd ki a csomagot

A csomag módosítása képernyőn válaszd ki a neked tetsző előfizetéses tarifacsomagot (pl. RED, Go csomagok). Választhatod készülék nélkül vagy készülékkel is.

4. lépés

Add le a rendelést

Ha a kosár oldalon mindent rendben találsz, kattints a folytatásra.

5. lépés

Add meg adataid

Havi díjas szerződéskötéshez add meg adataidat, fogadd el a szükséges nyilatkozatokat és véglegesítsd a megrendelést.

6. lépés

Aktiváld az új SIM kártyádat

A SIM kártyát kiszállítjuk a címedre, neked pedig csak aktiválnod kell. Ennek menetéről a rendelést követően e-mailben értesítünk.

Kérdésed van? Segítünk!

Telefonon keresztül

Hívd belföldi vezetékes- vagy mobilhálózatból díjmentesen a 1401-es számot, hogy segítsünk megtalálni a számodra megfelelő tarifacsomagot!

Üzleteinkben

Személyes ügyintézés esetén új kártyádat a helyszínen kézhez kapod.
Hol tudom elintézni, és milyen dokumentumokra lesz szükségem?
Mi történik az egyenlegemmel?
Mi történik a számommal és a SIM kártyámmal?
Mennyi ideig tart, míg kiszállítjuk a kártyát?
Ha ugyanabban a készülékben szeretném használni a kártyát, mint korábban, szükséges-e külön beállítás?
További részletek
Fontos tudnivalók a havidíj-kedvezményről és előnyökről