Információ eszközbiztosítást igénylő ügyfelek számára

Új eszközbiztosítások esetén az Assurant eszközbiztosítást aktiváljuk. Akár új Red szolgáltatáscsomag 24 hónapos hűséggel, eszközzel történő választásával - a tarifacsomag részeként igényled a biztosítást, akár bármely más szolgáltatáscsomag mellé addicionális szolgáltatásként, az Assurant Biztosító gondoskodik eszközöd biztosításáról.

Az Assurant Biztosító ügyfelei számára a Vodafone Ügyfélszolgálatán létrehozott "Készülékbiztosítás és Kárrendezési Csoport" végzi a károk elbírálását!

Panasz bejelentése céljából hívd a 1270-et, vagy vállalati ügyfélként a 1788-at, és válaszd a "Eszközbiztosítás" menüpontot!
A csoport elérhetősége: H: 8:00 - 20:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30

További információt az Assurant Biztosítóról itt találsz, az Előfizetőink számára kínált Assurant készülék-biztosításról pedig itt tájékozódhatsz!

Mit nyújt számodra a Vodafone Care biztosítás?

A Vodafone Care biztosítással - globális lefedettségünknek köszönhetően - bárhol is légy, eszközöd mindig biztonságban van!
Két biztosítási csomag, az Alap+ és az Extra+ közül választhatsz. Mindkettő fedezetet nyújt az alábbi káreseményekre:

  • véletlenszerű károsodásra, például ha véletlenül leejted a telefont és összetörik, vagy ha balesetet szenvedsz, és emiatt a telefonod is sérül;

  • folyadék- és vízkárokra (például ha elkap egy komoly vihar);

  • ha harmadik személy szándékosan megrongálja a eszközödet

  • elemi károkra

  • gyártói garancián kívüli meghibásodás

  • az eszköz gyári tartozékainak, az eszközzel együtt történő károsodására

A választott biztosítási csomagtól függően - kárigényed telefonos bejelentése és elbírálása után - az önrész kifizetése ellenében - mi megjavíttatjuk vagy kicseréljük a készülékedet.

Extra+ díjcsomag választása esetén lopásra, rablásra, betörésre és jogosulatlan hálózati díjakra is fedezetet nyújt a biztosítás.

Mennyibe kerül az eszközbiztosítás?

A választott biztosítási csomagtól (Alap+ / Extra+) és a készülék értékétől függően a biztosítás havidíját - és a jóváhagyott káresemény esetén fizetendő önrész összegét - az alábbi táblázat tartalmazza:

Vodafone Eszközbiztosítás Alap+Vodafone Eszközbiztosítás Extra+
Havidíj (Bruttó)
Önrész (Bruttó)
Havidij (Bruttó)
Önrész (Bruttó)
S készülék kategória havidíja*
490 Ft
4 500 Ft
790 Ft
6 000 Ft
Red Free+/Max+ havidíj kedvezmény mértéke
a két éves hűségidő lejártáig
245 Ft
245 Ft
Red Infinity+ kedvezmény mértéke havidíj kedvezmény mértéke
a két éves hűségidő lejártáig
490 Ft
490 Ft
M készülék kategória havidíja*
1 090 Ft
10 000 Ft
1 690 Ft
15 000 Ft
Red Free+/Max+ havidíj kedvezmény mértéke
a két éves hűségidő lejártáig
545 Ft
545 Ft
Red Infinity+ kedvezmény mértéke havidíj kedvezmény mértéke
a két éves hűségidő lejártáig
1 090 Ft
1 090 Ft
L készülék kategória havidíja*
2 190 Ft
23 000 Ft
2 990 Ft
30 000 Ft
Red Free+/Max+ havidíj kedvezmény mértéke
a két éves hűségidő lejártáig
1 095 Ft
1 095 Ft
Red Infinity+ kedvezmény mértéke havidíj kedvezmény mértéke
a két éves hűségidő lejártáig
2 190 Ft
2 190 Ft
XL készülék kategória havidíja*
2 490 Ft
30 000 Ft
3 990 Ft
36 000 Ft
Red Free+/Max+ havidíj kedvezmény mértéke
a két éves hűségidő lejártáig
1 245 Ft
1 245 Ft
Red Infinity+ kedvezmény mértéke havidíj kedvezmény mértéke
a két éves hűségidő lejártáig
2 490 Ft
2 490 Ft

A részletes készüléklistát innen töltheted le.

Milyen feltételekkel igényelheted a szolgáltatást?

A biztosítást - lakossági vagy üzleti - számlás Előfizetőink igényelhetik eszköz vásárláskor, vagy az eszközvásárlástól számított 60 napon belül. 
A szolgáltatást megrendelheted személyesen a Vodafone márkaboltokban, és a viszonteladóknál, telesales csatornánkon vagy online, az eszközvásárlással egyidejűleg.
Amennyiben a biztosítást nem az eszközvásárlással egyidejűleg igényled, be kell mutatnod a sértetlen és működőképes eszközt a szolgáltatás megrendelésekor. A biztosítás az eszközvásárlást követő - 60 napon belüli - utólagos megrendeléséhez az alábbiakat kell magaddal vinned:

  • Magánszemély esetén: érvényes személyi igazolvány/jogosítvány/útlevél + lakcímkártya

  • Cég esetén: aláírási címpéldány + az aláíró személyazonosítására alkalmas okirat + lakcímkártya (meghatalmazott esetén: az előbbiek mellett cégszerűen aláírt meghatalmazás)

  • Eszközvásárlás / szerződéshosszabbítás során kapott számla és jótállási jegy vagy előfizetői / szerződéshosszabbításról szóló szerződés

  • Maga a sértetlen, működőképes eszköz

A szolgáltatás szerződéshosszabbításkor történő eszközvásárlás esetén is megrendelhető ugyanezekkel a feltételekkel.
A Vodafone Care Csoportos eszközbiztosításba fedezet alá vonható eszközök listáját a mindenkori, hatályos „Eszközbiztosítási alapárlista” tartalmazza, amely letölthető innen ), vagy megtekinthető a Vodafone magyarországi üzlethálózatában.

Részletes biztosítási feltételek

A 2018. május 2. után igényelt ÚJ eszközbiztosítások esetén az Assurant General Insurance Limited által nyújtott eszközbiztosítást aktiváltuk 2020. november 2-ig. 2020. november 2. 23:59-kor minden Assurant General Insurance Limited által fedezett biztosítást átruházunk annak hollandiai székhelyű leányvállalatára az Assurant Europe Insurance N.V. biztosítóra. A 2020. november 3. után igényelt ÚJ eszköz-/készülékbiztosítások esetén az Assurant Europe Insurance N.V. által fedezett eszközbiztosítást aktiváljuk.

Az Assurant Europe Insurance N.V. Biztosító Biztosítási Termékismertető dokumentumát itt találod.
Az Assurant Europe Insurance N.V. Biztosító részletes biztosítási feltételeit itt találod.
Az Assurant Europe Insurance N.V. Biztosító csatlakozási nyilatkozatának mintáját itt találod.

A 2018. május 2. előtt megkötött eszközbiztosítással rendelkező ügyfeleink számára továbbra is változatlan feltételekkel a Chubb Biztosító nyújtja a szolgáltatást: A Chubb Biztosító Biztosítási Termékismertető dokumentumát itt találod.
A Chubb Biztosító részletes biztosítási feltételeit itt találod.

Mire nem nyújt fedezetet a biztosítás?

A biztosítási fedezetből való alapvető kizárások:
Mindkét biztosító esetén:

  • Amennyiben szándékosan tetted ki kockázatnak a készüléket, és nem vigyáztál rá az általában elvárható módon;

  • A készülék elvesztése, megmagyarázhatatlan eltűnése, elhagyása, stb. esetén, vagy ha nem tudod bemutatni a sérült készüléket;

  • A telefonon tárolt adatok (ideértve a telepített szoftvereket, függetlenül attól, hogy azok ingyenesen vagy visszterhesen kerültek beszerzésre) helyreállítására;

  • A biztosítás Alap, Extra és Alap+ csomagok esetén a biztosítás nem fedezi az olyan általános kopás, elhasználódás, vagy külsérelmi nyomok okozta károkat, amelyek nem akadályozzák a mobil készülék normál működését, pl. karcolások és horpadások;

  • A biztosítás Alap, Extra és Alap+ csomagok esetén nem fedezi az illetéktelen használatból eredő hálózati díjakat (hívások, adatforgalom, stb.) abban az esetben, ha készülékét lopás után használják. Az Extra+ biztosítás ezeket is fedezi a lopás eseményétől számított 24 órán belül generált maximum bruttó 180 000 Ft értékű forgalomig. Annak érdekében, hogy el lehessen kerülni havi számláján az illetéktelen használatból eredő tételeket, fontos hogy minél hamarabb, de az eseménytől számított legfeljebb 8 napon belül jelezd kárigényed a 1270-es, illetve vállalati Ügyfél esetén a 1788-as telefonszámon.

Csak az Assurant Biztosító esetén:

  • Az első jóváhagyott kárigény dátumától kezdődő bármely tizenkét hónapra vonatkozóan további 2 jóváhagyott kárigény lehetséges. A harmadik kárigény jóváhagyása után a biztosítás automatikusan megszüntetésre kerül.

A biztosító mentesülését és a kártérítési kötelezettség kizárásának az előbbi jellemző eseteken túli részletes eseteit az Egyéb Szolgáltatások Szerződéses Feltételeinek 5. Eszközbiztosítás pontjában találod.

Káresemény bejelentése - Assurant Europe Insurance N.V. biztosító által nyújtott készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára:

Kárigény- vagy panasz bejelentése céljából hívd a 1270-et, vagy vállalati ügyfélként a 1788-at, és válaszd a „Eszközbiztosítás" menüpontot!
A csoport elérhetősége: H: 8:00 - 20:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30

Káresemény bejelentése - Chubb European Group SE biztosító által nyújtott készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára:

Kárigény bejelentése céljából kérjük, hívd a (+36 1) 477-4127-es számot, mely munkanapokon 9:00 – 17:00 óráig érhető el!
A Chubb European Group SE biztosító által nyújtott készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára továbbra is változatlan feltételekkel a Chubb Biztosító nyújtja a biztosítási szolgáltatást, a kárrendezési tevékenységet pedig változatlanul a MARSH Kft. végzi.

Információ a Chubb European Group SE biztosító által nyújtott készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára

A Chubb European Group SE biztosító által nyújtott készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára a Chubb Biztosító nyújtja a biztosítási szolgáltatást, a kárrendezési tevékenységet pedig a MARSH Kft. végzi.

Kárigény bejelentése céljából kérjük, hívd a (+36 1) 477-4127-es számot H-P: 9:00 - 17:00 között.

A legközelebbi szerződéshosszabbítás alkalmával, amikor új eszközt vásárolsz, a biztosítás új eszközre történő megkötésekor már az Assurant Biztosítóhoz fogsz szerződni.
További információt a Chubb Biztosítóról itt találsz, az Előfizetőink számára kínált Chubb készülék-biztosításról pedig itt tájékozódhatsz!

Panaszkezelés

Az Assurant Európa vezető szolgáltatója a mobilkészülék biztosítás területén, bízunk benne, hogy közös szolgáltatásunkkal még tovább növelhetjük ügyfeleink elégedettségét.
Panasz bejelentése céljából hívd a 1270-et, vagy vállalati ügyfélként a 1788-at, és válaszd az „Eszközbiztosítás" menüpontot!
A Vodafone Készülékbiztosítás és Kárrendezési Csoportjának elérhetősége:

H: 8:00 - 20:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30
Ezen kívül személyesen, bármely üzletünkben is bejelentheted panaszodat!

Amennyiben közvetlenül a biztosítónál szeretnél panaszt tenni:

Az Assurant Biztosító elérhetősége - 2018. május 2. után kötött biztosítások esetén: www.vodafone.hu/vodafonecare

A Chubb Biztosító elérhetősége - 2018. május 2. előtt kötött biztosítások esetén:
Tel: +36 1 487 40 87 A hét első munkanapján: 8.00-20.00 óráig, a hét többi munkanapján pedig: 8.00-16.00 óráig.
Fax: +36 1 487 40 81
Levél: Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
E-mail: ugyfelszolgalat@chubb.com