Információ – 2018. május 2. utáni – készülékbiztosítást igénylő ügyfelek számára
Információ – 2018. május 2. előtt aktivált – készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára
Mit nyújt számodra a Vodafone Care biztosítás?
Mennyibe kerül a készülékbiztosítás?
Milyen feltételekkel igényelheted a szolgáltatást?
Részletes biztosítási feltételek
Káresemény bejelentése - 2018. május 2. előtt kötött biztosítás esetén:
Káresemény bejelentése - 2018. május 2. után kötött biztosítás esetén:
Mire nem nyújt fedezetet a biztosítás?
Panaszkezelés

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az Assurant Group Insurance Limited által nyújtott biztosítási szolgáltatásuk 2020. november 2-tól átruházásra kerül holland leányvállalatuk, az AEI biztosítóra a BREXIT indokán. Önnek ezzel kapcsolatban nincsen semmilyen további teendője, szolgáltatásunkat változatlan feltételekkel biztosítjuk. További információt írásos formában közlünk.

2020 július 11. után köttetett kötvények fedezetét az Assurant Group Insurance Limited biztosítja. November 2. után automatikusan a holland leányvállalatra, az Assurant Europe Insurance N.V.-re kerül átruházásra. Önnek ezzel kapcsolatban nincs semmilyen további teendője, szolgáltatásunkat november 2 után is változatlan feltételekkel biztosítjuk. További információt a csatlakozási nyilatkozatban olvashat.