Válts e-számlára és fizesd számláidat otthonról!

Hogyan válthatok e-számlára?

Számlabefizetési lehetőségek

Online befizetés

Legegyszerűbben My Vodafone online fiókodban vagy a My Vodafone alkalmazásban tudod befizetni számláidat. Bejelentkezés után válaszd a Számláim menüpontot.

Bejelentkezés nélkül is kiegyenlítheted a számládat online, ügyfél -és bankkártyaadataid megadásával. A telefonszámod vagy számlafizető azonosítód és az összeg megadása után átirányítunk az OTP SimplePay biztonságos felületére, ahol add meg e-mail címedet és kártyád adatait.

A befizetés minden esetben zárt, biztonságos rendszeren keresztül történik.

Könyvelési idő: azonnali

Banki átutalás

Számládat a számlavezető bankfiókodban, bankod telefonos ügyfélszolgálatán és internetbankodon keresztül is kiegyenlítheted.
Utalás esetén számlafizető azonosítódat ne felejtsd el feltüntetni a közlemény rovatban. Számlafizető azonosítódat megtalálod a számládon.

Mi szükséges az átutaláshoz?

  • A fizetendő összeg (utolsó számlád vagy egyenleged alapján)
  • Számlafizető azonosítód (ezt megtalálod a számládon)
  • Bankszámlaszámunk (A Vodafone Deutsche Banknál vezetett számlaszáma 2024. február 28-ig: 16300000-04009163-90106414, az MBH Banknál vezetett számlaszáma 2024. március 1-től: 10300002-10006433-00034905)

Könyvelési idő: 3 munkanap

Készpénzes befizetés

Készpénzzel a Lapker-hálózat üzleteiben (Inmedio, Relay és Lapker hírlapárusító üzletek) tudod befizetni számládat.
Mobil előfizetés esetén telefonszámodat, otthoni szolgáltatás esetén számlafizető azonosítódat kell megadnod a befizetéshez. Ha mobil és otthoni szolgáltatásod is van, és egy számlát kapsz, telefonszámodat és számlafizető azonosítódat is megadhatod a befizetéshez.
Jó tudnod! Az Inmedio, Relay és Lapker üzletekben történő befizetés nem minősül elektronikus befizetésnek, így ezzel a befizetési móddal az e-Pack kedvezmény sem vehető igénybe.
A Vodafone üzletekben számlabefizetésre nincs lehetőség.

Könyvelési idő: 1-5 munkanap

Csoportos beszedési megbízás

Ebben az esetben a havidíj levonása minden hónapban automatikusan megtörténik. 10 nappal a számla befizetésének határideje előtt átküldjük a fizetendő összeget a bankodnak, amely a befizetési határidőkor teljesíti a megbízást. A megbízás teljesítése után a könyvelés további 5 munkanapot vesz igénybe.

Keresd fel bankodat és igényeld a csoportos beszedési megbízást vagy állítsd be netbankodon keresztül. Az igényléshez vagy beállításhoz szükséged lesz számlafizető azonosítódra, amit a számládon találsz, és a Vodafone beszedési azonosítóra, ami: A11895927.
Jó tudnod! Ennél a befizetési módnál is küldünk neked számlalevelet, amivel nincs teendőd. A csoportosi beszedési megbízáshoz limitösszeget is beállíthatsz.

Könyvelési idő: max. 8 munkanap

OTP bankautomatákon keresztül, bankkártyával

Bármely bank által kiadott, online vásárlásra alkalmas bankkártyával elvégezheted a tranzakciót, ami nem minősül készpénzfelvételnek. A befizetéshez mobil előfizetés esetén telefonszámodra, otthoni szolgáltatás esetén számlafizető azonosítódra és a befizetendő pontos összegre lesz szükséged. 10 jegyű számlafizető azonosítódat megtalálod a számládon.

Könyvelési idő: 2-5 munkanap

Ha több Vodafone szolgáltatásod is van, és ezeket külön számlázzuk

Ha szolgáltatásaidat külön számlázzuk (több számlafizető azonosítód van), kérjük, külön-külön egyenlítsd ki számláidat. A különböző szolgáltatásokhoz kapcsolódó számláidat My Vodafone online fiókodban is egyesével tudod letölteni. Amikor szükség van a befizetés beazonosítására (pl. utalás esetén a számlafizető azonosító feltüntetésére a közlemény rovatban), akkor mindig ellenőrizd, hogy a megfelelő számlafizető azonosítót adtad meg. Pl. otthoni számlád befizetésekor figyelj rá, hogy ne mobiltelefonszámod vagy mobil számlád számlafizető azonosítóját add meg. Számlafizető azonosítódat a számlán találod! A nem megfelelő számlaazonosítóra befizetett összegek esetében a befizetett összeget nem tudjuk sikeresen lekönyvelni, ezért a befizetés leigazolására lehet szükség, illetve arra a hónapra elveszítheted e-Pack kedvezményed, késedelmi kamatot, felszólítási és visszakapcsolási díjat számlázhatunk ki.

My Vodafone alkalmazás
Lehet még egyszerűbb a számlafizetés

Töltsd le a My Vodafone alkalmazást, és intézd számlázással
kapcsolatos ügyeidet még egyszerűbben:

My Vodafone alkalmazás

Vagy lépj be My Vodafone online fiókodba:

My Vodafone fiók belépés