Netflix telefonon

Hogyan aktiválhatom a Netflixet Vodafone-os számlázásomban?

  • Step 1
    Lépj be a My Vodafone alkalmazásba és igényeld a Netflix szolgáltatást az Ajánlataim menüpontban
  • Step 2
    Az igénylést követő 48 órán belül telefonszámodra SMS-t küldünk egy aktivációs linkkel
  • Step 3
    Az SMS megérkezésétől kezdve bármikor aktiválhatod a Vodafone által számlázott Netflix előfizetésedet az alábbi linken:
    offers.vodafone.com/hu
  • Step 4
    Kövesd az utasításokat, majd a Netflix oldalára irányítunk, ahol regisztráld új fiókodat. Ezután számláid összekapcsolódtak.

Miért válaszd a Netflixet a Vodafone-nál?

Számlafizetés

Egyszerűbb számlafizetés

Netflix csomagod havidíját nálunk kényelmesen, Vodafone mobilszámláddal együtt fizetheted.

Mediabox

Élvezd számos eszközön, már Vodafone TV-n is!

A Netflix számos internethez csatlakoztatott eszközön elérhető, például okostévén, számítógépen, játékkonzolon, okostelefonon és táblagépen. Ha otthon néznéd kedvenc tartalmaidat, ráadásul már okostévére sincs szükséged, hiszen az alkalmazás Vodafone TV-n is elérhető!

Vodafone TV
Netflix

Nincs elköteleződés

Netflix előfizetésedet minden további nélkül, bármikor lemondhatod!

Netflix

Kedvenc Netflix tartalmaid

Korlátlan hozzáférés kedvenc tartalmaidhoz, díjnyertes filmekhez, eredeti Netflix sorozatokhoz. A Netflix az egész családnak kínál szórakozást, a Stranger Thingstől a Nagy Pénzrabláson át a Bébi úr újra munkában és a Willoughby testvérek kalandjaiig rengeteg dráma, kaland és nevetés vár mindekire.

Hasznos tudnivalók

További részletek

A Vodafone Netflix szolgáltatás azon egyéni előfizetők számára érhető el, akik RED Free+, RED Infinity World+, Go Light, Go Midi, Go Super vagy lakossági Flotta Talk, Premium, Premium Special, Premium 10 GB és Premium 25 GB tarifacsomagok valamelyikével rendelkeznek, azt újonnan vásárolják vagy arra hosszabbítanak. A Netflix szolgáltatás részletes felhasználási feltételei az Egyéb Szolgáltatások Szerződési Feltételeiben olvashatók.

Hogy működik az ajánlat?

Amennyiben megfelelsz a jogosultsági feltételeknek és megrendeled nálunk a Netflixet, Netflix fiókod Vodafone mobil számlázásodhoz fog kapcsolódni. Így Netflix előfizetésed havidíját Vodafone mobil számládon fizetheted. Ehhez nem kell mást tenned, mint belépni a https://offers.vodafone.com/hu oldalra, írd be a mobiltelefonszámod, és az Ajánlataink oldalon válaszd ki a Netflix ajánlatot. Kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat a Netflix-előfizetés regisztrációjához.

Meglévő Netflix felhasználóként is igénybe vehetem az ajánlatot?

Meglévő Netflix előfizetést nem tudsz bekapcsolni a Vodafone mobil számlázási rendszerbe. Ha szeretnéd Netflix előfizetésedet Vodafone mobilszolgáltatásoddal közös számlán fizetni, előbb le kell mondanod előfizetésedet a Netflix weboldalán, majd újból igényelni a Vodafone-nál. Ebben az esetben meglévő Netflix fiókod újraaktiválható, amennyiben régi e-mail címeddel regisztrálsz a Vodafone Netflix szolgáltatásra.

Melyik Netflix csomagra vonatkozik az ajánlat?

A Vodafone-nál megrendelt Netflix szolgáltatás aktiválásakor automatikusan a Netflix Standard (HD) csomagra történik a regisztráció. Regisztráció után lehetőséged van a Standard csomagnál kisebb (Alap) vagy nagyobb (Prémium) csomagra váltani. Netflix csomagod megváltoztatására Netflix fiókodban van lehetőség: https://www.netflix.com/YourAccount .

Hogyan történik a Netflix számlázása?

A Netflix egy előre fizetett havi szolgáltatás, amely minden hónapban a beállított Netflix csomagodnak megfelelő havidíjat számol fel. A havidíjjal a számlázási ciklusod elején terheljük meg Vodafone mobil számládat.

Milyen eszközökön nézhetem a Netflixet?

A Netflix számos internethez csatlakoztatott eszközön elérhető, például Vodafone TV-n, okostévéken, számítógépeken, játékkonzolokon, okostelefonokon és táblagépeken. A teljes listáért látogasson el a devices.netflix.com oldalra.

Egynél több eszközön is nézhetem a Netflixet?

Netflix-fiókodat annyi kompatibilis eszközön használhatod, amennyin csak akarod. Annak kapcsán, hogy egyidejűleg hány eszközön használhatod, a Netflix oldalán tájékozódhatsz.

Hogyan kezelhetem a Netflix előfizetésemet?

A Netflix-fiókod beállításait a netflix.com/Account oldalon kezelheted. Támogatásért vagy a Netflix funkcióival kapcsolatos további információkért keresd fel a help.netflix.com/hu oldalt.

Problémám akadt a Netflix szolgáltatással. Hol jelezhetem?

Amennyiben a Netflix aktiválásával vagy számlázással kapcsolatban van kérdésed, keresd a Vodafone ügyfélszolgálatát a belföldi hálózatból díjmentesen hívható 1270-en. Amennyiben a Netflix szolgáltatás kapcsán vagy Netflix csomagváltás ügyében kérnél segítséget, vedd fel a kapcsolatot a Netflix magyar nyelvű ügyfélszolgálatával a help.netflix.com/hu oldalon.

Van már Netflix fiókom, de nem tudok bejelentkezni.

Ha tudod az e-mail címet, amellyel regisztráltál a Netflixre, keresd fel a netflix.com/LoginHelp weboldalt a jelszó visszaállításához.
Ha nem tudod az e-mail címet, amellyel regisztráltál a Netflixre, vagy feltételezhetően hibásan írtad be, kövesd ezeket a lépéseket:
1. Jelentkezz be a offers.vodafone.com/hu oldalon (ellenőrizd, hogy ki vagy-e jelentkezve a Netflixből).
2. Kövesd az utasításokat a Vodafone ügyfélként való beazonosításhoz
3. Válaszd a Netflix > Előfizetés beállításai > Elfelejtetted felhasználóneved vagy jelszavad? menüpontot
4. Ezután egy bejelentkezési oldalra irányítunk, ahol automatikusan ki lesz töltve az e-mail címed. Ezen az oldalon bejelentkezhetsz Netflix fiókodba, és szükség esetén frissítheted e-mail címed.

Nem szeretném folytatni, le tudom mondani a Netflixet?

A Netflix szolgáltatás kötöttségek nélkül bármikor lemondható. Amennyiben meg szeretnéd szüntetni, ezt a Netflix oldalán is megteheted, vagy keresd fel weboldalunkat: https://offers.vodafone.com/hu. A Netflix szolgáltatás lemondásától függetlenül a Vodafone mobil előfizetésed változatlan feltételekkel továbbra is érvényben marad.