Számlainformációk

Segítség a technikai átállást követő új számláiddal kapcsolatban

  • Hol találom meg a számláimat?

    2021. augusztus előtti számlaid az e-szamla.hu@vodafone.com címről e-mail csatolmányként küldtük el neked, mivel az e-számla rendszerünk kivezetésre került. A számla megnyitásához szükséges kódot, - ha nem korábban beállított jelszót adtál meg - akkor SMS-ben küldtük el neked, a +36707007023-as telefonszámról.
    2021. augusztus utáni számláid a My Vodafone alkalmazásban vagy a My Vodafone Mobil fiókodban nézheted meg és töltheted le. Számláidról a megszokott módon, SMS-ben és e-mailben is tájékoztatunk. A továbbiakban a számláidat e-mail csatolmányként már nem fogjuk elküldeni.

  • Mit tegyek, ha nem kaptam SMS értesítést az új számla elkészültéről?

    Értesítéstől függetlenül a legfrissebb elkészült számlák megtekinthetőek a My Vodafone alkalmazásban vagy My Vodafone Mobil fiókodban. Ellenőrizd és szükség esetén frissítsd kapcsolattartói elérhetőségeidet My Vodafone Mobil fiókod Beállítások menüpontja alatt.

  • Hogyan tudom kifizetni a számláimat?

    A számláidat a My Vodafone alkalmazásban, a My Vodafone Mobil fiókodban, illetve online felületeinkbe való belépés nélkül, a weboldalunkon elérhető számlabefizetés funkcióval is kiegyenlítheted.

  • Miért nem látom a befizetést a számlámon?

    Amennyiben a számlazárást követően érkezik befizetés vagy forogna vissza a számlába előleg, akkor az a soron következő számládon fog megjelenni. Az egyes befizetési módoknál a könyvelési idő eltérő lehet, amik 2-5 munkanapot is igénybe vehetnek.
    Aktuális, legfrissebb egyenleged a My Vodafone alkalmazásban vagy a My Vodafone Mobil fiókodban tudod megtekinteni, illetve számla befizetést is ezen egyenleg alapján szükséges teljesítened.

  • Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szoktam kiegyenlíteni a számláimat és kifizetetlen számlát látok a fiókomban?

    Várd meg a beszedési teljesítést, a számla rendezése más fizetési módon nem szükséges. A számlák csoportos beszedési megbízással való teljesítése esetén előfordulhat, hogy a számlád kiegyenlítése a korábbiaktól eltérő időpontban történik. Természetesen ezekben az esetekben az e-Pack nem teljesítési díjat és késedelmi kamatot jóváírjuk az adott számlán.

  • A számlán hol találom az e-Pack nem teljesítési díj és késedelmi kamat jóváírásokat?

    Mindkét díj jóváírását az Ügyfélszintű díjak számla oldalon találhatod meg:
    1. az e-Pack nem teljesítési díjat ezen a néven: Nyilvános mobiltelefonszolgáltatás,
    2. a késedelmi kamatot pedig: Késedelmi kamat korrekció néven.

  • Mit tegyek, ha a számlák fizetési határidejének torlódása miatt problémám van a kifizetésükkel?

    Amennyiben elkészült számláid rendezése kapcsán fizetési megállapodásra van szükséged, keresd a belföldön, hálózaton belülről díjmentes 1750-es, vagy hálózaton kívülről a normál díjas +36707001750-es telefonszámon elérhető kockázatkezelési csoportunkat, ahol munkatársaink munkanapokon reggel 08:30 és este 19:30 között készséggel állnak rendelkezésedre.