Ügyfélkiszolgálásunk minőségének folyamatos javítása érdekében a Vodafone rendszeresen ügyfélelégedettségi méréseket végez SMS-ben, az előfizető önkéntes részvételével. A mérésekkel kapcsolatos, a Vodafone által az elektronikus hírközlési szolgáltatásra irányuló szerződés teljesítésének figyelemmel kísérése céljából kezelt előfizetői adatok kezelésére vonatkozó részletes tájékoztatót a Vodafone Magyarország Zrt. mindenkor hatályos Lakossági illetve Üzleti ÁSZF-jeinek és azok 3. számú melléklete tartalmazza.
Vodafone az ügyfélelégedettségi mérésekhez az alábbi Adatfeldolgozó cégeket veszi igénybe az előfizető önkéntes részvételével megadott ügyfél-visszajelzések elemzése és az ahhoz használt informatikai rendszer üzemeltetése céljából.
Az adatfeldolgozók adatkezelési nyilvántartásba vételi száma: NAIH-98044/2016
Az ügyfélelégedettségi mérésekről történő leiratkozás módja:
A leiratkozás a bejelentéstől számított 72 (hetvenkettő) órán belül lép érvénybe.