Ügyfélkiszolgálásunk minőségének folyamatos javítása érdekében a Vodafone rendszeresen ügyfélelégedettségi méréseket végez SMS-ben, az előfizető önkéntes részvételével. A mérésekkel kapcsolatos, a Vodafone által az elektronikus hírközlési szolgáltatásra irányuló szerződés teljesítésének figyelemmel kísérése céljából kezelt előfizetői adatok kezelésére vonatkozó részletes tájékoztatót a Vodafone Magyarország Zrt. mindenkor hatályos Lakossági illetve Üzleti ÁSZF-jeinek és azok 3. számú melléklete tartalmazza.

Vodafone az ügyfélelégedettségi mérésekhez az alábbi Adatfeldolgozó cégeket veszi igénybe az előfizető önkéntes részvételével megadott ügyfél-visszajelzések elemzése és az ahhoz használt informatikai rendszer üzemeltetése céljából.

  • Vodafone Group Services Limited (Vodafone House, The Connection, Newbury, RG14 2FN, Nagy- Britannia)
  • Medallia, Inc. (395 Page Mill Road, Suite 100, Palo Alto, CA 94306, USA), az adatfeldolgozás helye: Medallia UK, 80 Cheapside London, EC2V 6EE, United Kingdom

Az adatfeldolgozók adatkezelési nyilvántartásba vételi száma: NAIH-98044/2016

Az ügyfélelégedettségi mérésekről történő leiratkozás módjai:

  1. Személyes és telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül, beazonosítást követően.
  2. Bármely, a méréssel kapcsolatban érkező SMS-re történő válaszüzenetben, a STOP szó elküldésével.

A leiratkozás a bejelentéstől számított 72 (hetvenkettő) órán belül lép érvénybe.